اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بهمن و اسفندماه صورت می‌گیرد

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان 7 همایش ملی و بین‌المللی

خبرگزاری فارس: دانشگاه شهید چمران اهواز در بهمن و اسفندماه امسال میزبان برگزاری هفت همایش ملی و بین‌المللی است.

دانشگاه شهید چمران اهواز میزبان 7 همایش ملی و بین‌المللی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوزستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهید چمران اهواز، معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در این باره گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون چند همایش و کنفرانس در این دانشگاه برگزار شده و در دو ماه باقیمانده از سال نیز میزبان هفت همایش مهم دیگر خواهیم بود.

خلیل رنجبر افزود: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، از سوم تا پنج بهمن‌ماه نهمین سمینار بین‌المللی مهندسی رودخانه با حضور اندیشمندان داخلی و مهمانان خارجی  در دانشگاه برگزار می‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: همایش ملی زبان، گفتمان و منظور شناسی از چهارم تا ششم بهمن‌ماه، بیستمین همایش بلورشناسی و کانی شناسی 11 و 12 بهمن‌ماه‌ و پنجمین کنفرانس نیروگاه‌های برق روزهای 24 و 25 بهمن‌ماه از دیگر همایش‌های علمی است که به میزبانی دانشگاه شهید چمران برگزار می‌‌شود.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: دوم و سوم اسفندماه سومین همایش اصلاح و بهینه‌سازی مصرف انرژی الکتریکی، روزهای هشتم و 9 اسفند همایش مدیریت دانش حال و آینده، و 10 و11 اسفندماه سومین کنگره دوسالانه روانشناسی صنعتی و سازمانی در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ایام برگزاری همایش‌ها در دو ماه پایانی سال، دانشگاه شهید چمران پذیرای هزاران پژوهشگر و محقق از استان‌ها و دانشگاه‌های مختلف است که امیدواریم این کنفرانس‌ها به بهترین نحو ممکن برگزار شده و اثرات و نتایج عملی آن‌ها را در پیشرفت هر بخش شاهد باشیم.

رنجبر خاطرنشان کرد: بیشتر همایش‌های ذکر شده مرحله انتخاب و داوری مقالات برتر را پشت سر گذاشته‌اند و در مرحله هماهنگی‌های نهایی در کمیته‌های اجرایی و علمی برای برگزاری هستند.

انتهای پیام/72006/ب/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول