اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغات اسلامی اصفهان:

شهید نواب صفوی خواهان استقرار حکومت اسلامی بود

خبرگزاری فارس: معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان،شهید نواب صفوی را به عنوان پایه‌گذار اصل ولایت فقیه و حکومت اسلامی قبل از قیام امام راحل دانست.

شهید نواب صفوی خواهان استقرار حکومت اسلامی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام حسن بابایی در مراسم بزرگداشت نواب صفوی در دفتر مؤتلفه اسلامی کاشان اظهار داشت: در شرایطی که چهره‌های عمامه به سر و شمشیر به کمر بسته‌‌ پا به عرصه گذارده‌اند لزوم حضور روحانیتی مانند نواب صفوی در صحنه پررنگ‌تر می‌شود. 

وی با اشاره به وجود یکی از سه حوزه بسیج طلاب استان اصفهان در شهرستان کاشان افزود: برای رویارویی با فتنه پیش رو باید از میان طلاب فاضل حزب ولایتی ایجاد شود و آنها نسبت به تحلیل‌ها و راهبردهای سیاسی آگاه شوند تا در مواقع ضروری نواب‌گونه وارد میدان شوند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان،تصریح کرد: ما به طلابی نیاز داریم که حداقل سطح سه حوزه را گذرانده و با برخورداری از بصیرت و بینش سیاسی قبل از ورود مقام معظم رهبری خط فتنه را نشان داده و روشنگری کند که اکنون این گونه طلاب را کم داریم.

بابایی در ادامه با اشاره به افشاگری فتنه فتنه‌گران توسط مقام معظم رهبری بیان داشت: حرکاتی که این فتنه‌گران انجام می‌دهند نمی‌تواند حرکت شتابان انقلاب اسلامی را متوقف کند بلکه تنها از سرعت آن می‌کاهد.

وی به چند نمونه از شایعات بی‌اساس برای تضعیف رهبری انقلاب اشاره و خاطر نشان کرد: امروز وظیفه رسانه، مبلغان و آمران به معروف و ناهیان از منکر آن است تا با آگاه‌سازی جامعه به افشاگری این توطئه‌ها بپردازند.

به گفته وی امروز باید شمر، معاویه و ابوسفیان زمان را معرفی کنیم وگرنه تکرار صرف تاریخ کربلای یک‌هزار و 400 ساله قبل تنها جامعه را به سمت و سویی می‌برد که 20 مورد اشکال مقام معظم رهبری در مورد سبک زندگی چند برابر می‌شود.

وی در ادامه با یادآوری سخنان مقام معظم رهبری در مشهد در زمینه اجرای طرح کنترل جمعیت ابراز داشت: با وجود مخالفت و اعتراض علمی حوزه و جامعه مدرسین در دهه 70، این طرح به واسطه برخی توجیهات به مرحله اجرا درآمد.

بابایی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد شهدای مؤتلفه از نواب صفوی به عنوان پایه‌گذار ولایت فقیه و حکومت اسلامی قبل از قیام امام راحل یاد کرد.

وی افزود: دست‌ نوشته‌های نواب در حوزه حکومت اسلامی پس از سال‌ها توسط بزرگان حوزه علمیه تقویت و تبدیل به کتاب ولایت فقیه و حکومت اسلامی شد که این امر ناشی از دوراندیشی و نگاه بلند نواب صفوی است.

این مسئول با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد تأثیرپذیری شخصیت انقلابی معظم‌له از نواب صفوی

یادآور شد: در زمانی که نواب تنها 27 سال داشت طرح جامعه و حکومت اسلامی را مطرح می‌کند در حالی که چنین فکری هنوز به ذهن خیلی از بزرگان حوزه هم خطور نکرده بود.

انتهای پیام/2406/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول