اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دشتی‌زاده خبر داد

مستند زندگی‌نامه شهید بزی و آسوده در حال تولید است

خبرگزاری فارس: مدیر روابط عمومی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مستند زندگی‌نامه شهیدان بزی و آسوده از شهدای مسجد امام حسین(ع) چابهار در حال تولید است.

مستند زندگی‌نامه شهید بزی و آسوده در حال تولید است

محمد دشتی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: گروه تلویزیونی سپاه  و بسیج استان که از ابتدای مهر ماه امسال فعالیت خود را در استان شروع کرده همچنان به تولید و پخش برنامه های متنوع مشغول است.

وی افزود: از ابتدای فعالیت گروه تلویزیونی سپاه و بسیج استان تاکنون تعداد سه برنامه در زمینه‌های مختلف فیلم، مستندات و دفاع مقدس در زمینه تبیین اهداف و عملکرد سپاه و آگاهی دادن به مردم در قالب تولیدات تلویزیونی در شبکه هامون به نمایش گذاشته شده است.

مدیر روابط عمومی سپاه سلمان خاطرنشان کرد: در برنامه‌های تولیدی گروه تلویزیونی سپاه و بسیج استان مستنداتی از عملکرد بسیج خواهران، تهیه برنامه‌هایی از راهیان نور و زندگینامه سرداران شهید لکزایی به نمایش در آمده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر این گروه مشغول تهیه برنامه‌هایی در زمینه‌های مستند فعالیت بسیج سازندگی، محرومیت‌زدایی سپاه و زندگی‌نامه شهیدان بزی و آسوده در استان است.

دشتی‌زاده تصریح کرد: تمامی برنامه‌های تولیدی این گروه در قالب خدمات متنوعی که با هدف محرومیت زدایی به مردم استان در شبکه هامون ارائه می‌شود باعث بالا رفتن آگاهی آنان از چگونگی خدمات انجام شده و افزایش و ارتقای عمومی نسبت به خدمات نظام خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام مراحل تولید، ضبط و فیلم‌برداری برنامه‌های سپاه، توسط گروه تلویزیونی سپاه در سیستان و بلوچستان انجام می‌شود.

انتهای پیام/75001/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول