اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاراته قهرمانی قم/

باشگاه شهید زین‌الدین قهرمان کاراته قم شد

خبرگزاری فارس: باشگاه شهید زین‌الدین با کسب بیشترین مدال عنوان قهرمانی رقابت‌های کاراته قهرمانی استان قم را به خود اختصاص داد.

باشگاه شهید زین‌الدین قهرمان کاراته قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، این دوره از پیکارهای کاراته قهرمانی قم در حالی به کار خود پایان داد که با نتایج به دست آمده در اوزان مختلف و در رده‌بندی تیمی، قهرمانی باشگاه شهید زین‌الدین در دوره قبل مسابقات کاراته قهرمانی استان قم تکرار شد.

در این دوره از رقابت‌ها و در بخش کومیته تیمی باشگاه انقلاب موفق به کسب عنوان قهرمانی شد اما در مجموع دو بخش کاتا و کومیته رده‌های سنی مختلف، این کاراته‌کاهای باشگاه شهید زین‌الدین قم بودند که گوی سبقت را از رقیب دیرینه خود ربوده و یک بار دیگر در کاراته قهرمانی استان قم در جایگاه نخست ایستاده و افتخارآفرینی کردند.

کاراته‌کاهای باشگاه شهید زین‌الدین در حالی با اقتدار قهرمانی خود را در مسابقات کاراته استان تکرار کردند که این مسابقات در بخش کاتای انفرادی و تیمی تمامی رده‌های سنی و همچنین بخش کومیته انفرادی رده سنی بزرگسالان در خانه کاراته قم به انجام رسید.

در تلاش برای کسب عناوین برتر این دوره از مسابقات کاراته قهرمانی استان قم، این رقابت‌ها با حضور بیش از 110 نفر کاراته‌کا از باشگاه‌های فعال و سازنده کاراته قم برگزار شد و سرانجام اعضای باشگاه شهید زین‌الدین قم توانستند در مجموع با کسب 18 مدال بر سکوی نخست تیمی بایستند.

چهره‌های آینده‌دار کاراته قم در باشگاه‌ شهید زین‌الدین که برادران سلطانی به عنوان مدیر، سرمربی و مربی کاتا و کومیته آنها را هدایت می‌کنند،‌ با درخشش در این مسابقات موفق به کسب هفت مدال طلا، سه نقره و هشت برنز شده و قهرمان شدند.

کاراته‌کاهای باشگاه شهید زین‌الدین در حالی از دیگر رقبا پیشی گرفته و عنوان قهرمانی دیگری را در کارنامه خود ثبت کردند که رقیب جدی آنها یعنی باشگاه کاراته انقلاب قم که معرف امیر مهدی‌زاده ستاره کاراته جهان به جمع افتخارآفرینان ورزش کشور بوده است، با کسب چهار مدال طلا، دو نشان نقره و یک برنز در جایگاه دوم  قرار گرفت

یکی دیگر از باشگاه‌های سازنده کاراته قم باشگاه کاراته علوم پزشکی است که در این دوره از مسابقات بعد از تیم‌های شهید زین‌الدین و انقلاب در جایگاه سوم ایستاد و کاراته‌کاهای این تیم در مجموع دو نشان طلا و یک نقره این دوره را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/78002/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول