اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید کرمان:

کرمان 1844 سرباز شهید‌ تقدیم اسلام کرده است‌

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان گفت: استان کرمان یک هزار و 844 سرباز شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

کرمان 1844 سرباز شهید‌ تقدیم اسلام کرده است‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان، محمدرضا حسنی‌سعدی اظهار داشت: نخستین یادواره شهدای سرباز سه‌شنبه 19 دی ماه جاری در حسینیه ثارالله کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه استان کرمان یک هزار و 844 سرباز شهید را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است، ابراز داشت: این مراسم با حضور خانواده شهدای انتظامی، ارتش و سپاه برگزار می‌شود.

حسنی‌سعدی عنوان کرد: این مراسم با مدیریت نیروی انتظامی در استان کرمان و همکاری ارتش، سپاه ثارالله، بنیاد شهید و بنیاد حفظ آثار برگزار می‌شود.

بنابراین گزارش، اعضای شورای شهر کرمان با حضور در مجتمع توانبخشی ایثارگران با جانبازان قطع نخاع دیدار و گفت‌وگو کردند.

محمدرضا حسنی‌سعدی در این دیدار با ارائه گزارشی از روند ساخت مجتمع توانبخشی و مشکلات و موانع موجود در تجهیز این مجتمع سخن گفت.

ابوالقاسم سیف‌اللهی شهردار کرمان در این دیدار با ابراز خرسندی از حضور در جمع جانبازان با اشاره به مصوبات شهرداری برای خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به جامعه ایثارگری و خانواده شهدا اظهار داشت: اهتمام خود را به کار می‌بندیم تا بتوانیم کار هر چند کوچکی برای جانبازان و ایثارگران انجام دهیم.

انتهای پیام/ 2446/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول