اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رودبار:

نخستین شهید انقلاب رودباری است

خبرگزاری فارس: فرماندار رودبار شهید سید یونس رودباری را نخستین شهید انقلاب اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: شهید سید یونس با شهادت خود پرچمدار شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی لقب گرفت.

نخستین شهید انقلاب رودباری است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار، ایرج موذن در جمع مدیران اجرایی این شهرستان تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب را محورهای اصلی برنامه‌های دهه فجر رودبار عنوان کرد.

وی از تشکیل 17 کمیته در ستاد دهه فجر رودبار خبر داد و افزود: این کمیته‌ها از 20 آذر ماه سال جاری با تشکیل جلسات مداوم و منسجم فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

مسئول ستاد دهه فجر رودبار، نقش کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی را در معرفی ارزش‌های انقلاب در جامعه ضروری دانست و اذعان کرد: کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی گیلان با حضور خود در شهرستان‌ها برای معرفی برنامه‌های دهه فجر حرکت نویی را آغاز کرده است.

وی با قدردانی از مسئول و اعضای ستاد کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی و خبرنگاران گیلان و رودبار، گفت: راه‌اندازی تور خبری این کمیته برای نخستین بار در گیلان، اقدامی ستودنی است.

موذن، در ادامه شهید سید یونس رودباری را نخستین شهید انقلاب اسلامی معرفی کرد و یادآور شد: شهید سید یونس با شهادت خود پرچمدار شکل‌گیری نهضت انقلاب اسلامی لقب گرفت.

وی، انتقال ارزش‌ها و دستاوردها و شناخت شخصیتی شهدایی مانند سید یونس رودباری به نسل امروز جامعه را مورد تاکید قرار داد و خاطر نشان کرد: آشنایی نسل امروز با ارزش‌های انقلاب تداوم حرکت انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

فرماندار رودبار، با بیان اینکه مردم این شهرستان پایبند دستاوردهای انقلاب هستند، افزود: حضور مردم روستای «کلیشم» در صحنه‌های سرنوشت ساز کشور که در فاصله حدود 100 کیلومتری مرکز شهرستان رودبار و در منطقه‌ای محروم واقع شده، مؤید این امر است.

وی حضور منسجم مردم و مسئولان در برگزاری برنامه‌های دهه فجر را یک وظیفه دانست و متذکر شد: حضور مردم در شرایط کنونی کشور دشمن را در اجرای توطئه‌هایش مایوس می‌کند.

انتهای پیام/84001/ج30/ظ/1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول