اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی خبر داد

برگزاری یادواره زنان شهیده آذربایجان غربی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی گفت: یادواره زنان شهیده آذربایجان غربی سوم اسفند ماه سال جاری برپا می‌شود.

برگزاری یادواره زنان شهیده آذربایجان غربی

ربابه عدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: سوم اسفند ماه سال جاری با حضور جمعی از خانواده‌های زنان شهیده استان این یادواره برپا می‌شود تا از این طریق برای زنده نگه داشتن یاد و نام بانوان سلحشور این مرز و بوم گام‌های بلندی برداشته شود.

وی با بیان اینکه برپایی این قبیل مراسم‌های معنوی در ارائه الگو به جوانان تاثیر مطلوبی دارد، تصریح کرد: همزمان با برپایی این یادواره استانی، مقام 7 هزار زن شهیده کشور در آذربایجان غربی نیز گرامی داشته می‌شود همچنین مقام و منزلت 654 زن شهیده استان ما مورد توجه قرار می‌گیرد.

مسئول بسیج بانوان آذربایجان غربی به برپایی این مراسم در حسینیه اعظم ارومیه اشاره کرد و افزود: این مراسم به صورت یک روزه از صبح تا ظهر با حضور جمعی از خانواده‌های زنان شهیده و ایثارگر، مسئولان و سایر اقشار جامعه برپا می‌شود که امیدوار هستیم استقبال خوبی از آن به عمل آید.

وی ادامه داد: زنان که در جبهه‌های حق علیه باطل، عملیات تروریستی، بمباران شیمیایی سردشت، برخورد با کمین، مین‌گذاری و... جان خود را از دست داده‌اند در این مراسم مورد توجه قرار می‌گیرند به این ترتیب تلاش می‌شود یاد و خاطره آنها در اذهان مردم ماندگار شود.

عدلی هدف از برگزاری این یادواره‌ را ارائه الگو به نسل جدید و جامعه زنان عنوان کرد و متذکر شد: ایادی استکبار جهانی با طراحی برنامه‌های مخرب فرهنگی این هدف شوم را دنبال می‌کند که جوانان ایران اسلامی به ویژه دختران ما را با معنویات و دیانت بیگانه کرده و آنها را بی‌ریشه سازد حال آنکه می‌توان با اجرای برنامه‌های فرهنگی غنی برای مقابله با این اقدامات مخرب دست زد.

انتهای پیام/61002/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول