اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به ‌منظور ایمن‌سازی معابر فرامنطقه‌ای صورت گرفت

اجرای طرح هوشمندسازی بزرگراه شهید نواب صفوی در جنوب غرب پایتخت

خبرگزاری فارس: به‌منظور هوشمندسازی و ایمن‌سازی معابر فرامنطقه‌ای جنوب غرب تهران طرح هوشمندسازی بزرگراه شهید نواب صفوی اجرا شد.

اجرای طرح هوشمندسازی بزرگراه شهید نواب صفوی در جنوب غرب پایتخت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، به‌منظور هوشمندسازی و ایمن‌سازی معابر فرامنطقه‌ای جنوب غرب تهران، طرح نصب و ساماندهی علائم و اقدامات ترافیکی در بزرگراه شهید نواب صفوی اجرا می‌شود.

این طرح در راستای ایمن‌سازی معابر، تسهیل در الگوی عبور و مرور و روان‌سازی ترافیک در این محدوده از ابتدای دی ماه آغاز شده است که تا پایان ماه جاری نیز ادامه خواهد داشت.

بزرگراه شهید نواب صفوی به‌عنوان یکی از شریان‌های اصلی ارتباطی جنوب غرب تهران به شمار می‌رود که روزانه تعداد بسیاری از شهروندان از آن برای رسیدن به مقصد خود استفاده می‌کنند. در همین راستا اقدامات لازم برای نصب تابلو خطرنما، علائم هشداردهنده، گاردریل، تابلو راهنمای مسیر، خط کشی ارتعاشی و دوربین‌های نامحسوس و کنترل ترافیک در مسیرهای شمال به جنوب و جنوب به شمال این بزرگراه انجام شده است.

نصب این علائم بیشتر در بخش‌هایی از بزرگراه که انحراف از مسیر اصلی دارند همچون دوربرگردان، دسترسی محلی، خطوط تندرو، کندرو و مسیرهای ویژه عبور اورژانس از اولویت و اهمیت بیشتری برخوردار است و اقدامات لازم برای ایمن‌سازی تمام بخش‌های بزرگراه نواب نیز به مرور انجام می‌شود. 

انتهای پیام/2462/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول