اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد چرام خبر داد

برگزاری دورهای آموزشی بهداشت جهت زنان مددجو در چرام

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد چرام از شرکت 120 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در دوره‌های آموزشی بهداشت خبر داد.

برگزاری دورهای آموزشی بهداشت جهت زنان مددجو در چرام

علی‌حسن مظاهری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام از شرکت 120 نفر از زنان تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در دوره‌های آموزشی بهداشت خبر داد.

رئیس کمیته امداد چرام تصریح کرد: به منظور ارتقاء سطح معلومات عمومی و آگاهی هر چه بیشتر مددجویان تحت حمایت از بهداشت عمومی و فردی، یک دوره آموزش بهداشت جهت زنان تحت حمایت برگزار شد.

وی آشنایی بیشتر خانواده‌های تحت پوشش با مسائل بهداشتی از جمله بهداشت مواد غذایی و تغذیه سالم را از اهداف برگزاری این دوره دانست و گفت: تعداد 120 نفر از مددجویان تحت حمایت در قالب دو گروه در این دوره‌های آموزشی شرکت کردند.

این مسئول عنوان کرد: این کلاس‌ها پیرامون موضوعاتی از قبیل ایدز، سرطان سینه، مواد مخدر، هپاتیت، بهداشت دهان و دندان و پیشگیری از اعتیاد با حضور کارشناسان مجرب شبکه بهداشت و درمان به مدت یک هفته برگزار شد.

مظاهری افزود: این کلاس‌ها جهت بالا بردن سطح آگاهی عمومی و بهداشت و پیشگیری از بلای خانمان سوز اعتیاد تشکیل شد و در پایان، مواد شوینده و بهداشتی به کلیه شرکت‌کنندگان اهداء شد.

رئیس کمیته امداد چرام با اشاره به این‌که شرکت‌کنندگان در این دوره با چگونگی بهداشت مواد غذایی و تغذیه سالم و همچنین الگوی درست مصرف کردن مواد غذایی آشنا شدند، ابراز داشت: با توجه به اهمیت مسائل بهداشتی برای خانواده‌های تحت حمایت، کلاس آموزشی بهداشتی به صورت مداوم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول