اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد زنجان خبر داد

پرداخت 891 میلیون ریال کمک‌هزینه فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از پرداخت 891 میلیون ریال کمک‌هزینه فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد.

پرداخت 891 میلیون ریال کمک‌هزینه فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان مددجوی زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر تمام تلاش امدادگران در کمیته امداد رسیدگی هرچه بیشتر به وضعیت جامعه هدف به ویژه قشر دانش‌آموز و دانشجو است.

وی با اشاره به اینکه همه تلاش امدادگران در کمیته امداد برنامه‌ریزی دقیق و فراهم‌سازی زمینه رشد و ارتقای علمی دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش است، اضافه کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در این خصوص صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان زیربنا و پایه و اساس سایر خدمات است، اضافه کرد: خوشبختانه با توجهی که نسبت به مسائل فرهنگی در این نهاد مقدس وجود دارد، موضوع دانش‌آموزان و دانشجویان نیز مورد تاکید امدادگران بوده و سالانه اقدامات مطلوبی در این خصوص صورت می‌گیرد.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته توسط کمیته امداد در بحث حمایت از دانش‌آموزان و دانشجویان افزود: از عمده اقداماتی که سالانه توسط کمیته امداد صورت می‌گیرد، پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان و دانشجویان است.

نجفی با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال‌جاری 891 میلیون ریال به دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش کمیته امداد شهرستان زنجان در قالب کمک هزینه فرهنگی پرداخت شده است، اضافه کرد: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 700 دانش‌آموز و دانشجو از خدمات کمیته امداد شهرستان زنجان بهره‌مند می‌شوند.

وی در ادامه به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد نیز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با حمایت‌های کمیته امداد و تلاش خود جامعه هدف، بسیاری از دانش‌آموزان و دانشجویان زیر پوشش این نهاد جزو افراد برتر در مدارس و دانشگاه‌ها از نظر علمی هستند.

انتهای پیام/73005/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول