اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان خبر داد

ارائه مهارت‌های آموزشی به مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: به منظور توانمند‌سازی مددجویان و معلولان بهزیستی به آنان آموزش‌های مهارتی ارائه می‌شود.

ارائه مهارت‌های آموزشی به مددجویان بهزیستی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، محمد جهانتیغی ظهر امروز در نشست مشترک مسئولان سازمان بهزیستی با کارشناسان اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان با هدف بررسی ظرفیت‌های آموزشی و مهارت‌آموزی در راستای توانمند‌سازی جامعه معلولان و مددجویان اظهار داشت: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در راستای سیاست‌های سازمان متبوع نقش به‌سزایی در آموزش و ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای به اقشار آسیب‌پذیر و جامعه هدف بهزیستی، از جمله معتادان بهبود یافته و نیز جامعه معلولان داشته است.

وی افزود: اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای در نظر دارد تا با برنامه‌ریزی صحیح و آموزش مهارت‌های لازم نسبت به توانمند سازی نیروی‌های انسانی آسیب دیده و معلول برای تسهیل در ورود به بازار کار اقدام کند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر همین اساس این اداره‌کل آمادگی دارد به منظور توانمند‌سازی مددجویان و معلولان در آموزش‌های مهارتی مانند آموزش رایانه به معلولان و یا نابینایان خدماتی را به این جامعه ارائه دهد.

جهانتیغی بیان کرد: بنا بر توافقات انجام شده اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای نسبت به تعیین سطح مربیانی که دارای مدرک فوق دیپلم و سابقه و تجربه کار با معلولان هستند اقدام خواهد کرد تا به این وسیله زمینه همکاری هر چه بیشتر مربیان با تجربه سازمان بهزیستی با اداره‌کل فنی و حرفه‌ای فراهم شود.

وی تصریح کرد: به همین منظور با هم‌اندیشی کارشناسان سازمان بهزیستی استان به زودی نسبت به تهیه پیش‌نویس تفاهم‌نامه‌ای مبتنی با نیازهای بومی با توجه به شرایط و امکانات موجود در استان فراهم و اقدام می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تشکیل و ارتباط بانک‌های اطلاعاتی ادارات بهزیستی و اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای به‌صورت مشترک در راستای استفاده و تسهیل کاربران از جمله مصوبات دیگر این نشست بوده است.

جهانتیغی تأکید کرد: وظیفه اصلی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای، آموزش مهارت به کارجویان در راستای اشتغال آن‌ها بر اساس نیازهای بازار کار استان است که ما نیز با برنامه‌ریزی مناسب سعی در رسیدن به این مهم داریم.

انتهای پیام/75002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول