اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان زنجان خبر داد

آموزش 659 مددجوی زنجانی در راستای ایجاد اشتغال

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان از آموزش 659 مددجوی کمیته امداد شهرستان زنجان در راستای ایجاد شغل برای آن‌ها خبر داد.

آموزش 659 مددجوی زنجانی در راستای ایجاد اشتغال

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان مطالبی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های کمیته امداد در بحث توانمند‌سازی و خودکفایی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد پرداخت.

وی با اشاره به اینکه توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش با اجرای طرح‌های اشتغالزایی و ایجاد شغل برای مددجویان از اهم برنامه‌های کمیته امداد است، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون در این زمینه اقدامات مطلوبی انجام و توفیقات بسیاری حاصل شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده توسط کمیته امداد شهرستان زنجان در بحث توانمندسازی خانواده‌ها از آغاز سال‌جاری نیز پرداخت و گفت: کمیته امداد این شهرستان از همان آغاز سال عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال را مورد تاکید خود قرار داده و در 9 ماهه گذشته از سال اقدامات بسیاری در این بخش انجام شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اشتغالزایی برای مددجویان پس از برگزاری دوره‌های آموزشی برای آن‌ها صورت گرفته است، از آموزش 659 مددجوی زنجانی در راستای ایجاد اشتغال مفید خبر داد و گفت: مبلغ هزینه شده برای آموزش هر مددجو در این بخش یک میلیون و 200 هزار ریال است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول