اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد خبر داد

بهره‌مندی یک‌هزار دانشجوی مددجو از خدمات فرهنگی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد از بهره‌مندی یک‌هزار و 368 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از مزایای شهریه و کمک هزینه تحصیلی خبر داد.

بهره‌مندی یک‌هزار دانشجوی مددجو از خدمات فرهنگی

زریر انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج از بهره‌مندی یک‌هزار و 368 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان از مزایای شهریه و کمک هزینه تحصیلی خبر داد و اظهار کرد: در صورت افزایش اعتبارات این نهاد خدمات مضاعفی را به مددجویان ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان بویراحمد کمک به رشد و ارتقاء وضعیت تحصیلی دانشجویان از برنامه‌های مهم این نهاد دانست و گفت: با توجه به میزان اعتبارات تخصیص داده شده به بخش فرهنگی این نهاد حمایتی تاکنون خدمات مناسبی به دانشجویان زیر پوشش این مرکز در تمامی رشته‌ها و دانشگاه‌ها کشور ارائه کرده است.

انصاری گفت: با بررسی‌های صورت گرفته در حال حاضر یک‌هزار و 368 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بویراحمد در مقاطع تحصیلی و در رشته‌های مختلف دانشگاهی اعم از دولتی، شبانه، آزاد، پیام‌نور و حوزه‌های علمیه در سطح کشور و استان مشغول به تحصیل و بهره‌مند از خدمات این نهاد انقلابی هستند.

وی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مبلغ دو میلیارد و 889 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی و شهریه به دانشجویان این نهاد پرداخت شده است.

انصاری به پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور در تمامی رشته‌ها از سوی کمیته امداد اشاره کرد و ابراز داشت: بر اساس بخشنامه‌های ارائه شده از مرکز کمک هزینه شهریه به دانشجویان دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه‌ها مطابق قانون ارائه و پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/82011/ر20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول