اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد شهرستان ماهنشان خبر داد

بهره‌مندی 136 خانوار مددجو از بیمه تامین اجتماعی در ماهنشان

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان از بهره‌مندی 136خانوار مددجو از بیمه تامین اجتماعی در ماهنشان خبر داد.

بهره‌مندی 136 خانوار مددجو از بیمه تامین اجتماعی در ماهنشان

ذبیح‌الله غفاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان به بیان اهمیت بهره‌مندی خانواده‌ها از خدمات بیمه تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: رفاه اجتماعی به معنای وضعیت اقتصادی؛ اجتماعی و سیاسی افراد گفته می‌شود.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ایجاد رفاه اجتماعی در بین جامعه هدف، حفظ شأن انسان‌ها و ارتقای عزت و کرامات انسانی است، اضافه کرد: خوشبختانه کمیته امداد در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی خود این موضوع را مورد توجه داشته و تاکنون اقدامات درخور و شایسته‌ای در این زمینه انجام شده است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان ماهنشان در ادامه با اشاره به برخی از خدمات ارائه شده در بحث تامین اجتماعی اضافه کرد: تاکنون اقدامات مطلوبی در این بخش صورت گرفته است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه یکی از عمده اقدامات کمیته امداد در حمایت از خانواده‌های زیر پوشش این نهاد معرفی آن‌ها به بیمه تامین اجتماعی است، افزود: در 9 ماهه سال‌جاری 136 خانوار زیر پوشش کمیته امداد ماهنشان از خدمات تامین اجتماعی بهره‌مند شدند.

غفاری با اشاره به اینکه خانواده‌های بهره‌مند شده از بیمه تامین اجتماعی شامل 408 مددجوی ماهنشانی است، اضافه کرد: مبلغ هزینه شده برای بیمه این تعداد خانوار 871 میلیون و 139 هزار و 567 ریال است.

وی در ادامه به مزایای استفاده از بیمه تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و گفت: بهره‌مندی از  بیمه بازنشستگی و استفاده از سایر خدمات همچون خدمات دارویی و درمانی از جمله مزایای این نوع بیمه است.

انتهای پیام/73005/ر20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول