اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

وحدت مورد تأکید رهبری باید محقق شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر ولایتمداری باید در راستای تحقق وحدت سیاسی و اجتماعی گام برداشت.

وحدت مورد تأکید رهبری باید محقق شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، جواد سعدون‌زاده ظهر امروز در جلسه شورای اداری و آیین معارفه امام جمعه جدید آبادان که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: به نیابت از مردم ولایتمدار آبادان مقدم مهمانان شهری، استانی و ملی حاضر در این جلسه را خیرمقدم گفته و از خداوند برای شما آرزوی توفیق دارم.

وی با بیان اینکه نهاد امامت جمعه یک نهاد حاکمیتی و سیاسی است، افزود: امام جمعه پیشین شهرستان، آیت‌الله عبدالله محمدی اصفهانی در مدت تصدی‌گری خود نغمه علوم اهل بیت را در گوش مردم این شهرستان زمزمه کرده و خطبه‌های بسیار غنی را برای نمازگزاران قرائت می‌کرد.

*آیت‌الله محمدی اصفهانی بسیار جهادی کار کرد

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم این پدر فرزانه و روحانی معزز در هر کجای کشور اسلامی‌مان باشد موفق و مؤید بوده و به علو درجات علمی و پژوهشی مرتبط نائل شود.

وی اضافه کرد: امام جمعه سابق آبادان در مسئولیت بر عهده نهاده شده بسیار جهادی کار کرد و دژ مستحکم سیاسی و اجتماعی نهاد امامت جمعه را حفظ کرده و ارتقا داد.

سعدون‌زاده گفت: این شهرستان با تقدیم 4 هزار و 200 شهید در دوران دفاع مقدس و جنگ هشت ساله تحمیلی، مقاوم و ولایتمداری را به منصه ظهور گذاشت و ایستادگی و صلابت را به همگان آموخت.

*شور حسینی و ولایی در آبادان موج می‌زند

وی با بیان اینکه در تعهد این مردم به اهل بیت می‌توان به نمونه بارز استقبال از ضریح مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) اشاره کرد و گفت: بیش از 500 هزار نفر در استقبال از ضریح مطهر در این جزیره گردهم آمده و بار دیگر انقلاب حسینی را به رخ منطقه کشاندند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: عشق حسینی و ولایتمداری مردم این خطه می‌تواند برای امام جمعه جدید شهرستان آبادان، حجت‌الاسلام علی ابراهیمی‌پور نقطه برجسته و حائز اهمیتی باشد و به واقع می‌توان گفت زمینه برای اتحاد و انسجام هر چه بیشتر فراهم و هموار است.

وی تصریح کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و تکیه بر ولایتمداری باید در راستای تحقق وحدت سیاسی و اجتماعی گام برداشت و در این مسیر از هیچ کوششی فروگذار نبود.

انتهای پیام/72001/ج30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول