اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

اختلاف‌ شیعه و سنی نقشه استکبار است/ شعار وحدت عامل پیروزی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان با بیان اینکه دشمنان وحدت مسلمانان را نشانه رفته‌اند، تصریح کرد: تشدید اختلافات و دامن‌ زدن به آن از برنامه‌های دشمنان برای خدشه وارد کردن بر اصل وحدت است.

اختلاف‌ شیعه و سنی نقشه استکبار است/ شعار وحدت عامل پیروزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت: آن امام همام همواره در طول زندگانی خویش در برابر ظلم و ستم زمانه ایستادگی کرده و نهایتا در سن 28 سالگی به فیض عظیم شهادت نایل آمدند.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به در پیش بدون هفته وحدت تصریح کرد: دشمنان امروز در صددند از کوچک‌ترین مسئله که اختلاف برانگیز می‌شود به نفع خود و دیکتاتوری‌شان بهره‌برداری کرده و هیچ‌گاه دست از این فتنه‌انگیزی بین شیعه و سنی بر نمی‌دارند.

وی با بیان اینکه امام راحل منادی وحدت و اتحاد بین امت‌های اسلامی هستند، بیان کرد: اندیشه‌ها و راهبرد‌های امام‌ خمینی به عنوان بزرگ‌ترین اصل و معیار ملت‌های مسلمان بوده و سخنان معمار کبیر انقلاب اسلامی شاخص فعالیت‌ها و معیار‌ها در جوامع قرار دارد.

امام جمعه دانسفهان ادامه داد: امروز ستیزه‌جویان و دولت‌های مستکبر با نام و شعار وحدت در کشور‌های اسلامی در حال مسلمان‌کشی بوده و کشتار شیعیان در کشور پاکستان و عراق سندی محکم بر گستاخی و جنایت دیکتاتور‌های عالم است.

انصاری بیان کرد: هفته وحدت فرصتی خوب و ارزشمند برای ارائه دستاورد‌های مهم جوامع و دولت‌های اسلامی بوده که باید مورد عنایت و بذل توجه آحاد مردم قرار گیرد.

وی عنوان کرد: باید تلاش کرد تا در سایه وحدت به اوج قله‌های عزت و جاودانگی دست یافت و از اختلاف و سستی دوری کرد.

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدل‌لو نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق با تأکید بر لزوم اتحاد و دوری از اختلاف اظهار داشت: اتحاد و پیمان برادری امروز در جوامع اسلامی سایه‌ انداخته و همه باید در این راستا گام بردارند.

امام جمعه ارداق افزود: کینه‌جویان در تلاش هستند تا با به جان هم‌ انداختن مسلمانان آنان را از یکدیگر جدا کرده و روحیه وحدت را بین مسلمانان بخشکانند.

انتهای پیام/77005/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول