اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

فرماندار دهگلان خبر داد

برگزاری 21 یادواره شهدای دانش‌آموز در دهگلان / برگزاری جشنواره شعر وحدت

خبرگزاری فارس: فرماندار دهگلان از برگزاری 21 یادواره شهدای دانش‌آموز همزمان با دهه مبارک فجر در این شهرستان خبر داد.

برگزاری 21 یادواره شهدای دانش‌آموز در دهگلان / برگزاری جشنواره شعر وحدت

به گزارش خبرگزاری فارس از دهگلان محمد رضائی پیش از ظهر امروز در نخستین جلسه برنامه‌ریزی ستاد دهه فجر شهرستان اظهار کرد: دهه فجر سند افتخار ملت ایران و فرصتی برای نشان دادن چهره انقلاب اسلامی به جهانیان است.

وی با تأکید بر نوآوری در طراحی و اجرای برنامه‌‌ها این دهه ادامه داد: با توجه به تلاش‌های دشمن در ناکارآمد جلوه‌دادن نظام و تحریم‌های گسترده آنان برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم ضروری است.

فرماندار دهگلان از تشکیل بیش از 18 کمیته هماهنگی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: کمیته اطلاع‌رسانی، کمیته مساجد، کمیته ورزش وجوانان، قرانی، فضاسازی تزئینات، کمیته روستایی، طرح و برنامه، فرهنگی و هنری و امنیتی انتظامی از جمله کمیته‌های تشکیل شده در این شهرستان است.

وی برگزاری 21 یادواره شهدای دانش‌آموزی در مدارس، نواختن زنگ انقلاب در تمامی مدارس شهرستان، برگزاری مراسم ورود امام خمینی (ره)، برگزاری جشن انقلاب همزمان با ولادت پیامبراکرم (ص) در  مساجد و برگزاری آیین میهمانی لاله‌ها به منظور تجلیل از شهدای انقلاب و غبارروبی مزار شهدا را از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در شهرستان دهگلان برشمرد.

به گفته وی به مدت 10 شب نیز مراسم جشنی در مساجد شهرستان  برپاست و 10 مسجد و 10 تکیه نیز به صورت ویژه به اجرای برنامه‌‌های دهه فجر می‌پردازند. 

برگزاری جشنواره شعر و داستان وحدت در دهگلان

وی همچنین از برگزاری جشنواره شعر وحدت همزمان با دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: افتتاح چندین پروژه‌ عمرانی و برپایی نمایشگاه‌‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، کتابخوانی از دیگر برنامه‌های در دست اجرای این شهرستان در دهه فجر است.

رئیس شورای اداری شهرستان دهگلان در پایان با تأکید بر تلاش و اهتمام جدی کمیته‌ها در راستای تدوین و اجرای برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر خاطرنشان کرد: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال باید باشکوه‌تر و پر محتواتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

انتهای پیام/79002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول