اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

عزل وزیر بهداشت در مسیر تحقق اهداف انتخاباتی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: عزل وزیر بهداشت در مسیر اهداف انتخاباتی صورت گرفته است.

عزل وزیر بهداشت در مسیر تحقق اهداف انتخاباتی است

سیدحسین دهدشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور نیاز به آرامش، همفکری، همدلی و تدبیر دارد و هر شخص در هر مقام و سمتی اگر سبب بر هم زدن اوضاع کشور شود ایجاد تنش کرده و عملاً در راستای اهداف دشمن حرکت می‌کند.

وی افزود: اقدامات اخیر رئیس جمهور در ارتباط با عزل و نصب برخی از وزرا و مدیران اجرایی در بهترین حالت و با نگاهی خوش‌بینانه بی‌تدبیری محض است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به اعتقاد من عملکرد چند وقت اخیر رئیس جمهور اثبات مصالح گروهی و باندی بر مصالح نظام و دولت است.

وی اضافه کرد: با عزل مریم دستجردی، وزیر بهداشت و درمان خسارات زیادی به جامعه پزشکی و درمانی کشور وارد می‌شود زیرا در مرحله کنونی کشور ما در تحریم‌ها قرار داشته و این امر مستقیم با بخش بهداشتی و درمانی مردم در ارتباط است.

*عزل وزیر بهداشت در موقعیت کنونی تحریم‌ها، خیانت است

دهدشتی همچنین عنوان کرد: این تصمیم، به هم ریختن وزارت بهداشت و درمان است که مستقیم با جان مردم در ارتباط بوده و آن هم در این موقعیت با کمبودهای موجود در بخش دارویی، خیانت به مردم است.

وی در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان بیان کرد: مرضیه دستجردی مردترین وزیر کابینه احمدی‌نژاد بوده که به واقع افتخار زنان در عرصه مدیریت است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شیوه برخورد با این شخص نشانه بارز نقض گفتار و کرداری‌ست که شخص رئیس جمهور در ارتباط با جامعه زنان عنوان می‌کرد.

*تغییرات مدیریتی تا انتخابات شدت می‌گیرد

وی افزود: اینکه تنها زن کابینه عزل شده شک و شبهه‌ای را به جامعه زنان وارد کرده و ما نیز با در دست داشتن اختیارات لازم در مجلس با این مسئله برخوردی قاطع می‌کنیم.

دهدشتی بیان کرد: در مصاحبه‌ای که اخیراً معاون رئیس جمهور انجام داد به نقل از احمدی‌نژاد گفت که "رئیس جمهور تا زمانی که در دولت است وزیر بهداشت نیز بر سمت خود پا برجاست".

وی با بیان اینکه اینگونه حرکات و تغییرات مدیریتی که اخیراً به وفور در دولت مشاهده می‌شود تا انتخابات ریاست جمهوری در مجلس شدت خواهد گرفت، گفت: گام برداشتن در راستای تحقق اهداف انتخاباتی به مصالح کشور نیست و مطمئناً عکس‌العمل نمایندگان مردم در مجلس را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/72001/صا30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول