اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

هفته وحدت فرصتی برای نزدیک کردن دل‌ها است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اشنویه گفت: هفته وحدت فرصت مغتنمی برای نزدیک کردن دل‌ها به سوی یکدیگر است پس باید این فرصت را غنیمت شمرد.

هفته وحدت فرصتی برای نزدیک کردن دل‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از اشنویه، ماموستا مصطفی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در جمع مردم این شهرستان، اظهار داشت: هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن هفته وحدت قرار داریم از این‌رو باید بیشتر از گذشته در ارتباط با اهمیت این موضوع اندیشید و برای ایجاد تفاهم و همکاری در جامعه به طور مستمر تلاش کرد.

وی لازمه پیشرفت هر کشوری را توجه به وحدت کلمه دانست و افزود: چنانچه برای عملی کردن این آرمان قدم برداریم در بسیاری از زمینه‌ها توفیق‌های مورد انتظار را به دست می‌آوریم زیرا پیشرفت و توسعه کشور بدون وجود همکاری و هماهنگی هیچ‌وقت به دست نمی‌آید.

امام جمعه اشنویه با بیان اینکه در سایه عمل به منویات رهبری، اتحاد به معنای واقعی کلمه در جامعه بروز و ظهور پیدا می‌کند، افزود: ملت ایران اسلامی صرف‌نظر از آئین، عقاید و سلایق خود حول یک محور به نام ولایت فقیه گرد هم جمع شده‌اند بنابراین تا زمانی که فرمایشات رهبری را چراغ راه خود قرار دهند هیچ‌گاه دچار اختلاف و انشقاق نمی‌شوند.

وی به فرا رسیدن میلاد با سعادت نبی اکرم (ص) اشاره کرد و گفت: ایشان یک الگوی جهانی برای همه ملل هستند و متعلق به یک گروه، دین و مرام خاصی نیستند بر این ‌اساس لازم است همه اقشار جامعه به توصیه‌های نبی مکرم (ص) توجه کرده و در راستای پیاده کردن سیره نبوی گام‌های بلندی بردارند.

خاتمی با اشاره به توهین‌هایی که به ساحت مقدس اسلام و شخصیت پیامبر خاتم صورت می‌گیرد، اظهار داشت: ایادی استکبار جهانی از شناخت و درک جایگاه والای اولیای الهی و ائمه معصوم (ص) عاجز هستند به همین دلیل حرکاتی کودکانه از آنها سر می‌زند و قلب‌های مؤمنان را جریحه‌دار می‌‌کنند.

انتهای پیام/61002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول