اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنعت و معدن مجلس عنوان کرد

وحدت نظر اصولگرایان مجلس بر اجرای فاز دوم هدفمندی در سال آینده

خبرگزاری فارس: عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: اکثریت قاطع اعضای فراکسیون اصولگرایان مجلس بر اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در سال آینده وحدت نظر دارند.

وحدت نظر اصولگرایان مجلس بر اجرای فاز دوم هدفمندی در سال آینده

غلام‌محمد زارعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه باید در برهه کنونی فضای حاکم بر قوای سه‌گانه کشور فضای همدلی و همراهی باشد، اظهار کرد: نباید اجازه دهیم که دشمن از اختلاف سلیقه‌های ما مسئولان سوءاستفاده کرده و آن‌ را به اختلاف نظر تبدیل کند.

وی اختلاف سلیقه را در میان هر مجموعه‌ای با مجموعه دیگر طبیعی دانست و گفت: در یک مجموعه واحد نیز همواره یک سلیقه به خصوص وجود ندارد و آرا و نظریات افراد به مانند یکدیگر نیست.

وی با ابراز خوش‌بینی از اینکه رئیس‌جمهور در نشست با مجلس و ایراد نطق خود در صحن علنی تعامل و وحدت را مد نظر قرار خواهد داد، گفت: از رئیس محترم جمهور به جز این انتظار دیگری نمی‌رود و نمایندگان نیز در این نشست رعایت حال میهمان خود را خواهند کرد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان به نشست فراکسیون اصولگرایان مجلس با فراکسیون رهروان ولایت اشاره کرد و گفت: در این نشست بر لزوم اجرا نشدن فاز دوم هدفمندسازی یارانه‌ها در سال جاری و اجرای آن در سال آینده که در قانون نیز تصریح شده، تأکید شد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خود رئیس‌جمهور نیز به حتم این موضوع را خواهد پذیرفت، تصریح کرد: طرح هدفمندسازی یارانه‌ها طرحی لازم و ضروری برای جراحی اقتصاد کشور است که اگر مرحله اول آن اجرا نمی‌شد اکنون کشور با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو می‌شد.

زارعی با قدردانی از دولت به دلیل شجاعت در اجرای فاز اول هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: هر چند ممکن است مشکلاتی از این رهگذر به وجود آمده باشد اما تنها دیکته نانوشته است که غلط نخواهد داشت و مجلس نیز برای همراه بودن در اجرای این طرح بزرگ اقتصادی با در نظر گرفتن همه جوانب و رعایت حال مردم تصمیم مقتضی اتخاذ خواهد کرد.

انتهای پیام/2571/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول