اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیروان:

مسئولان با حفظ وحدت برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیروان بر حفظ وحدت از سوی مسئولان برای رفع مشکلات کشور تاکید کرد.

مسئولان با حفظ وحدت برای رفع مشکلات کشور تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شیروان،حجت‌الاسلام حسین کوثری در آیین نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار کرد: مسئولان و روسای قوا باید بر اتحاد و همدلی با یکدیگر در راستای مقابله با دشمنان اهتمام ورزند.

وی با بیان اینکه مسئولان لازم است تا برخی اختلافات را کنار گذاشته و خدمت به مردم را سرلوحه اقدامات خود قرار دهند افزود: بی‌گمان تنها با حفظ وحدت است که می‌توان بر رفع مشکلات کشور و مردم فائق آمد.

خطیب جمعه شیروان با اشاره به در پیش بودن هفته وحدت تصریح کرد: مسلمانان با وحدت هر چه تمام در مقابل توطئه‌های دشمنان اسلام ایستادگی کنند.

وی تاکید کرد: دشمنان با تمام توان دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان برای دستیابی به اهداف شوم و نامبارک خود هستند از این رو باید نسبت به این توطئه‌ها همواره هوشیار بود.

امام جمعه شیروان گفت: آنان قصد دارند با ایجاد تفرقه‌افکنی به منابع غنی مسلمانان دست یافته و آن را تصاحب کنند و این همان چیزی است که امت‌های اسلامی باید نسبت به آن آگاهی داشته باشند.

وی با بیان اینکه مسلمانان برای حفظ وحدت در زیر چتر توحید گرد هم آینده گفت: حرکت در مسیر مشترک مسلمانان را از خطرات مصون نگاه می‌دارد.

خطیب جمعه شیروان کشتار مردم را در کشورهای مسلمان مورد اشاره قرار داد و اظهار کرد: بی‌تردید این اقدامات با هدف جلوگیری از بیداری‌های اسلامی و رخنه در اتحاد مسلمانان انجام می‌شود.

وی همچنین با تبریک ایام الله دهه فجر، بر برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های امسال با محوریت مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/63002/ت30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول