اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته وحدت صورت می‌گیرد

اجرای ویژه برنامه «کیمیای وحدت» در شهر لار

خبرگزاری فارس: به مناسبت فرا رسیدن هفته وحدت و تقارن با میلاد با سعادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ویژه برنامه‌ای با عنوان «کیمیای وحدت» در این شهر برگزار می‌شود.

اجرای ویژه برنامه «کیمیای وحدت» در شهر لار

به گزارش خبرگزاری فارس از لار به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لار اظهار داشت: در راستای تعمیق بخشیدن به باورهای فرهنگ اسلامی و پیروی از سیره و رفتار پیامبر اسلام (ص) و با تکیه بر وحدت و انسجام مردم مسلمان ایران با برپایی این برنامه و برنامه‌های مشابه باید پایه‌های آهنین این نظام را پایدارتر و مستحکم‌تر سازیم.

محمد مقیمی اضافه کرد: ما در هفته وحدت، با نشان دادن اتحاد بین شیعه و سنی در منطقه و وحدت بیشتر مردم از هر قوم و نژادی، رعب و وحشت را بر اندام مستکبران انداخته و چشم فتنه دشمنان را کور می‌کنیم.

به گزارش فارس، دوربین این برنامه فردا پنجشنبه 28 دی ماه جاری در تالار وحدت شور و اتحاد مردم لار را در هفته وحدت ثبت و ضبط می‌کند.

این برنامه با همکاری فرمانداری لار، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان و میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری لار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول