اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

سکوت صدا و سیمای آبادان نسبت به مشکلات مردم سؤال‌برانگیز است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: مرکز صدا و سیمای آبادان علاوه بر اینکه کمبود و کاستی‌های منطقه را روی آنتن نمی‌برد بلکه سکوت سؤال‌برانگیزی را رقم زده که جای بسی شگفت است.

سکوت صدا و سیمای آبادان نسبت به مشکلات مردم سؤال‌برانگیز است

محمد سعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان با اشاره به عملکرد صدا و سیمای این شهرستان اظهار کرد: صدا و سیمای شهرستان آبادان زمانی در انعکاس اخبار و مشکلات و کمبودهای موجود در سطح شهرستان اقدامات مؤثر و مطلوبی انجام می‌داد.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس افزود: اما دیرزمانی‌ست این مرکز علاوه بر اینکه کمبود و کاستی‌های منطقه را روی آنتن نمی‌برد بلکه سکوت سؤال‌برانگیزی را رقم زده که جای بسی شگفت است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: صدا و سیمای این شهرستان با وجود افزایش ساعات برنامه‌های تولیدی‌اش اما در امر کیفی‌سازی بسیار عملکرد ضعیفی دارد.

وی بیان کرد: سکوت صدا و سیمای آبادان سبب خمودگی این مرکز شده که این امر برای شهر، مردم و از جمله من جای سؤال دارد.

انصاری با اشاره به اینکه مسئولان مرتبط باید در راستای ارتقای این مرکز اقدامات مطلوب و مؤثری را در دستور کار قرار دهنده، گفت: رسانه‌های جمعی به‌ویژه صدا و سیما که با مردم ارتباطی مستقیم دارند باید در راستای تعالی و پیشرفت مضاعف منطقه گام برداشته و انعکاس اخبار محرومیت‌ها و کمبودها را مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/ 72001/غ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول