اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

عزل وزیر بهداشت مصلحت نبود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: متأسفانه رئیس‌جمهور به‌ واسطه اقداماتی که نباید صورت می‌گرفت وزیر بهداشت و درمان را عزل کرد و همین امر در شرایط کنونی جامعه مشکل‌ساز است.

عزل وزیر بهداشت مصلحت نبود

محمدسعید انصاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به نزدیکی پایان دولت دهم و استمرار حکومت، مصلحت نیست که وزرا عزل و یا جابه‌جا شوند.

وی افزود: متأسفانه رئیس جمهور به‌واسطه اقداماتی که نباید صورت می‌گرفت وزیر بهداشت و درمان را عزل کرد و همین امر در شرایط کنونی جامعه مشکل‌ساز است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: با اینکه از عملکرد وزیر بهداشت و درمان در برخی موضوعات ناراضی بودیم و طرح سه سؤال را از وی نیز در دستور کار قرار داده بودم اما این حرکت و اقدام رئیس جمهور اصلاً در خور شأن نبود.

وی با اشاره به طرح موضوع سؤالات خود از وزیر بهداشت و درمان تصریح کرد: وضعیت نابسامان بیمارستان اروندکنار، انتقال دانشجویان دانشکده دندانپزشکی آبادان به اهواز و عدم صدور حکم مستقیم رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از موضوعات مورد بحث و مدنظر برای طرح سه سؤال از وزیر بهداشت و درمان بوده است.

انصاری در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان عنوان کرد: عزل وزیر بهداشت نباید اتفاق می‌افتاد چراکه در شرایط کنونی تحریم، برای تأمین داروی مورد نیاز مردم، این اقدام می‌تواند مشکلات بزرگ‌تری را برای جامعه پزشکی و درمانی کشورمان به ارمغان بیاورد.

وی در پایان عنوان کرد: مرضیه دستجردی از اساتید با ارزش، باوقار و از دانشمندان پزشکی کشورمان است که به ناحق از سمت خود عزل شد.

انتهای‌پیام/72001/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول