اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اشنویه:

دشمنان از وحدت مردم ایران در هراس هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه مهاباد گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از وحدت بین مسلمانان در هراس هستند و از این رو توطئه‌های مختلفی را علیه این وحدت اعمال می‌کنند.

دشمنان از وحدت مردم ایران در هراس هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه ملا سید مصطفی خاتمی صبح امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت که در سالن جلسات فرمانداری اشنویه برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن میلاد پیامبر نور و رحمت حضرت رسول خاتم (ص)، اظهار داشت: هفته وحدت فرصت مناسبی است تا وحدت ایرانیان برای بار دیگر به جهانیان نشان داده شود.

وی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی همواره با وحدت و همدلی به پیروزی رسیده‌اند، تصریح کرد: وحدت بین مردم ایران امری است که در سالیان طولانی وجود داشته و همچنان وجود دارد.

خاتمی با اشاره به توطئه دشمنان در بر هم زدن وحدت بین مردم ایران افزود: دشمنان همواره تلاش کرده‌اند با بر هم زدن وحدت و همدلی مردم ایران اسلامی به اهداف شوم خود برسند ولی مردم هوشیارانه عمل کرده و تمام این توطئه‌ها را خنثی می‌کنند.

وی با بیان اینکه شیطنت‌های دشمنان همواره عامل تفرقه بین مردم است، اعلام کرد: تمام این توطئه‌ها در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نقش بر آب شده است.

امام جمعه اشنویه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: باید برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه‌تر از هر سال برگزار شود.

خاتمی اظهار داشت: غنا بخشی به این برنامه‌ها باید در اولویت برنامه‌های قرار گیرد که مشارکت مردمی در این برنامه‌ها نیز می‌تواند بر غنای برنامه‌های این دهه کمک کند.

انتهای پیام/61001/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول