اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان:

وحدت مهم‌ترین راهبرد حزب موتلفه اسلامی است

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه وحدت مهم‌ترین راهبرد حزب موتلفه اسلامی است، گفت: این حزب بارها نشان داده به دنبال سهم خواهی نیست.

وحدت مهم‌ترین راهبرد حزب موتلفه اسلامی است

غلام محمدطاهری امروز در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: اصولگرایان در کل کشور با عنوان جبهه پیروان خط امام (ره) و رهبری عمل می‌کنند که موتلفه اسلامی نیز یکی از احزاب آن به حساب می‌آید و خوشبختانه در استان سیستان و بلوچستان نیز وحدت بسیار خوبی بین اصولگرایان وجود دارد. 

وی افزود: جریان اصولگرا به ویژه حزب موتلفه اسلامی به دلیل وصل بودن به ولی فقیه زمان، مراجع و علمای اسلام به انحراف کشیده نمی‌شود.

طاهری به بحث مسائل انحرافی در کشور اشاره کرد و افزود: بعد از پیروزی انقلاب گروه‌های مختلفی خواسته‌اند که پایه‌های نظام را تضعیف کنند و این مسئله در چند سال اخیر نمود بارز تری پیدا کرده اما این افراد با درایت مقام معظم رهبری و رهنمودهای عالمانه ایشان هرگز نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و در آینده هم نخواهند رسید.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به انتخابات آینده ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر نیز گفت: مهم‌ترین کار احزاب انتخابات است و حزب موتلفه اسلامی در این زمینه بسیار فعال و پرتلاش بوده و نزدیک به شش ماه است که ستاد انتخاباتی در این رابطه تشکیل و پیرامون بحث کلی انتخابات و شرایط شرکت مطلوب مردم برنامه‌ریزی شده است.

طاهری بیان کرد: یکی از برنامه‌های اصلی حزب برای انتخابات شوراها وحدت بین تمام گروه‌ها، احزاب، تشکل‌های سیاسی و قومیت های مختلف است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به شرایط ویژه استان در انتخابات شوراها نباید شایسته سالاری فدای قوم گرایی شود.

طاهری ادامه داد: باید با انتخاب نیروهای متخصص در بخش‌هایی نظیر بخش‌های حقوقی، مهندسی شهری، شهرسازی، عمرانی، فرهنگی و فضای سبز و غیره به عنوان اعضای شوراها در زمینه توسعه بیش از پیش شهرها گام برداشت.

این فعال سیاسی گفت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان باید بدون توجه به مسائل مذهبی با انتخاب افراد شایسته در شوراها، گره‌گشای بخشی از معضلات و مشکلات موجود در جامعه باشند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: این حزب در انتخابات گذشته بارها نشان داده که نه تنها به دنبال سهم خواهی نیست بلکه با استفاده از ظرفیت خود در تلاش برای پیشبرد اهداف نظام است.

وی افزود: موتلفه اسلامی خود را از انصار مقام ولایت فقیه و پیرو روحانیت اصیل و مبارز اسلام می‌داند و می‌کوشد بازوی نظام جمهوری اسلامی و خدمتگذار مردم در محدوده توان تشکیلاتی خویش باشد.

طاهری تصریح کرد: امیدوارم تلاش حزب موتلفه در راستای ارتقای وحدت بین تمام قومیت‌های شیعه و سنی استان، منجر به نتیجه شود.

وی با اشاره به اینکه دست‌هایی در کار است تا فعالیت‌های قومی و مذهبی را پر رنگ نشان دهند، افزود: قبول داشتن قانون اساسی و ولایت فقیه، پیروی از خط امام(ره) و معتقد بودن به ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی چهار موضوع مدنظر رهبری است و هرکسی تابع این شرایط باشد از نظر ما مورد تائید است، البته دارا بودن تعهد و تخصص هر دو به یک اندازه مهم است.

طاهری افزود: امیدواریم مانند ادوار گذشته مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با حضور کم نظیر خود در انتخابات،حماسه دشمن شکن و ماندگار دیگری را در تاریخ منطقه به ثبت می‌رسانند.

انتهای پیام/75005/ح40/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول