اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سردشت:

وحدت عامل اصلی موفقیت ایرانیان است

خبرگزاری فارس: فرماندار سردشت گفت: وحدت بین مردم، ایران را به قله‌های موفقیت رسانده است.

وحدت عامل اصلی موفقیت ایرانیان است

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت ذبیح‌الله کاظمی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سردشت که با حضور امام جمعه سردشت، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر اعضای عضو این شورا در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن هفته وحدت باید وحدت بین ایرانیان را بار دیگر به نمایش بگذاریم.

وی با اشاره به وحدت و همدلی بین مردم ایران اسلامی، تصریح کرد: مردم ایران اسلامی همواره با وحدت و همدلی توانسته‌اند به قله‌های موفقیت صعود کنند.

کاظمی با تبریک میلاد پیامبر اعظم (ص)، افزود: امسال نیز باشکوه‌تر از سال‌های قبل جشن میلاد نبی اکرم با همکاری اهل تشیع و تسنن در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تنوع قومیت در آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: با توجه به تنوع قومیتی در این شهرستان شاهد اتحاد بین قومیت‌ها هستیم.

فرماندار سردشت در ادامه با اشاره به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر، اظهار داشت: برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های دهه فجر نیز موضوع دیگری است که در این شهرستان به آن توجه ویژه‌ای می‌شود.

کاظمی افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های مختلف را از جمله برنامه‌های در دست اقدام در این شهرستان عنوان کرد و افزود: لازم است تا دستگاه‌های اجرایی سردشت نیز هر چه سریع‌تر اقدام به ارائه لیست طرح‌های قابل افتتاح خود در دهه فجر کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های گرامیداشت دهه‌فجر گفت: تقدیر از دانش‌آموزان و گروه‌های مولودی‌خوان و مشارکت همه جانبه مردم در مراسم‌ها در این دهه مورد توجه است.

انتهای پیام/61001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول