اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

جهان شاهد وحشی‌گری مدرن غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین گفت: امروز جهان شاهد وحشی‌گری مدرن غربی‌هاست.

جهان شاهد وحشی‌گری مدرن غرب است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین در خطبه اول نماز جمعه  پس از توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین (ع) به بیان نشانه‌های افراد متقی پرداخت و  گفت:سخاوتمندی، عفت و احسان برخی از این ویژگی‌ها هستند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران  گفت: یکی از راه‌های کسب تقوا نیز تفقه در دین است.

وی افزود:یکی از عوامل مهم زمینه‌ساز فتنه دینداری غیر عالمانه و عدم تفقه در دین است، در جنگ نهروان بسیاری از افراد که در مقابل امیرالمومنین (ع) ایستادند ادعاهای فراوانی در دینداری داشتند اما غیر بصیر بودند، فقط ظواهر دین را رعایت می‌کردند و در مقابل از خدا طلبکار می‌شدند.

امام جمعه موقت ورامین گفت: طلبکاری از خدا برای انجام واجبات و برخی از مستحبات معنی ندارد، پیامبر اکرم(ص) روزی هفتاد مرتبه استغفار می‌کردند.

وی در ادامه  تصریح کرد: امروز در بسیاری از کشورهای اسلامی که ادعای اسلام دارند ببینید مسجد هست، اما اسلام نیست، قرآن هست، قرائت زیبا و جلد جذاب است اما عمل به حقیقت قرآن نیست، فتنه همین است.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: امروز جهان شاهد وحشی‌گری مدرن است، امریکایی‌ها در اوج وحشی‌گری خود را مالک دنیا می‌دانند، در فرانسه مردم به بهانه مبارزه با تروریسم به خاک و خون کشیده می‌شوند، مجامع بین‌المللی نیز خود را شریک این جنایات کرده‌اند، در سوریه وحشیانه‌ترین جنایات رخ می‌دهد، در عراق به دنبال فتنه‌انگیزی بوده و هستند که با لطف الهی و هوشیاری مرجعیت شیعه ناکام خواهند ماند.

اسراییل زمین‌گیر شده است

وی سپس به روز غزه اشاره کرد و گفت: مردم غزه نشان دادند که قدرت اسراییل پوشالی است، پیروزی غزه عظمت انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشت.

حجت‌الاسلام محمودی گفت: موشک‌های مقاومت فلسطین گنبد آهنین را فرو ریخت و امروز می‌بینیم خون مظلومین غزه اسراییل را زمین‌گیر کرده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران افزود: به لطف الهی و پیرو شعار آن پیر سفر کرده سرزمین‌های مسلمین باید از لوث وجود صهیونیست‌ها پاک شود و اسراییل از صفحه روزگار محو شود.

امریکا آرزوی سلطه بر کشور امام زمان(عج) را به گور خواهد برد

امام جمعه موقت ورامین بیان داشت: در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته و در این مدت انواع دشمنی‌ها علیه این نظام شده است اما ملت ایران تحت لوای ولی فقیه از تمام این دشمنی‌ها سربلند بیرون آمده است.

وی گفت: امروز هم جنگ تمام عیار اقتصادی بر ما تحمیل کرده‌اند، اما ملت ایران با تمام توان در مقابل این دشمنی‌ها ایستادگی خواهند کرد و امریکا آرزوی سلطه بر کشور امام زمان(عج) را به گور خواهد برد اما ملت هم از مسئولان و دولت‌مردان توقع وحدت دارند و دامن زدن به اختلافات و گروکشی سیاسی صحیح نیست.

حجت‌الاسلام محمودی سپس با اشاره به برخی اقدامات توسط مسئولان ارشد تاکید کرد: برخی مطالب را نمی‌توانم از این تریبون اعلام کنم ولی برادرانه به مسئولان می‌گویم بیشتر به فکر این مردم باشید، به جای تقویت شهرستان در فکر تضعیف آن نباشید، دیگر از ورامین با آن همه عظمت و قدرت چیزی بر جا نمانده است.

وی خاطرنشان کرد: شهردار و اعضای شورای شهر ورامین دیروز به دیدار امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان آمده بودند و گلایه‌هایی از برخی تصمیمات داشتند، از مسئولان ارشد شهرستان می‌خواهم در تصمیمات خود کمی به نظرات دیگران احترام بگذارند.

انتهای پیام/2462/ج30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول