اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گرمسار:

برخی صحبت‌ها پازل دشمن را تکمیل می‏کند/ مردم و مسئولان هوشیار باشند

خبرگزاری فارس: مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار گفت: برخی صحبت‌ها پازل دشمن را تکمیل می‏کند و در این شرایط، مردم و مسئولان باید به خوبی هوشیار باشند.

برخی صحبت‌ها پازل دشمن را تکمیل می‏کند/ مردم و مسئولان هوشیار باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، حجت‌الاسلام ابوذر عامری صبح امروز در نشست سیاسی که در گرمسار برگزار شد، بیان کرد: رمز فتنه جدید از سوی برخی خواص به ظاهر دلسوز نظام، انتخابات آزاد معرفی شده و ما باید هوشیار باشیم که با اینگونه صحبت‌ها پازل دشمن را تکمیل نکنیم.

عامری ‌اظهار داشت: هدف دشمن از بین بردن وحدت مسلمانان است و آنها می‌خواهند مردم به پای صندوق‌های رأی نیایند و در پایان کسی ریاست را در دست گیرد که از صندوق خودشان وارد شده باشد.

به قول حضرت آقا امروز نباید دشمن را دست کم بگیریم

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار به فرموده رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز نباید همچون کبک سرمان را زیر برف کنیم و مشغول مسائل فرعی شویم یا به قول حضرت آقا امروز نباید دشمن را دست کم بگیریم.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گرمسار تصریح کرد: پیروی از ولی فقیه و پذیرش ولایت او ولایت خداست و این همان دیدگاهی بود که حضرت امام خمینی (ره) بر آن پافشاری می‌کردند.

عامری تصریح کرد: در جمهوری اسلامی انتخاب، انتخاب اصلح است نه رقابت انتخاباتی و رقابت‌ها و دعواها متعلق به دموکراسی‌های غربی است که از خدا و دین هیچ چیزی به مشامشان نرسیده است.

وی تأکید کرد: ما باید شناخت و بصیرت خود را افزایش دهیم و هوشیار و گوش به فرمان رهبر ولایت باشیم تا در انتخاباتی که پیش رو داریم، پیروز میدان باشیم.

آرامش از امدادهای خداوند به مومنان است

مسئول نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه شهرستان گرمسار نیز گفت: خداوند روح و روان مومنان را آزمایش می‌کند و آرامش از امدادهای خداوند به مومنان است.

حجت‌الاسلام مهدی ولیخانی بیان کرد: انسان‌ها به ویژه مومنان در طول زندگی در گرداب‏های گوناگون گرفتار می‌شوند و در آنها اضطراب و دودلی به وجود می‌آید.

وی افزود: خداوند یاور و پشتیبان مومنان است و تنها چیزی که آنها را از اضطراب بیرون می‌آورد، آرامشی است که از جانب خداوند بر قلب مومنان راستین نازل می‌شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرمسار تصریح کرد: خداوند با آزمایش‌های الهی ایمان قلبی مومنان را افزایش می‌دهد.

ولیخانی افزود: بندگان مومن همیشه منت خدا را بر خود احساس می‌کنند و توفیق ایمان، تقوا و عمل صالح خود را از جانب خداوند می‏دانند و مصیبت‌ها و گرفتاری‌ها را نیز از جانب خداوند دانسته و بر آن صبر می‌کنند.

وی به بیان اهمیت عدد چهل برای مردم ایران اسلامی و به طور کلی برای مسلمانان جهان پرداخت و گفت: در روایات است که روح انسان 40 روز بعد از فوت جسم، هر روز به جسم وارد می‌شود؛ اما زمانی که متوجه فوت جسم شد، دوباره برمی‌گردد و و در روایت دیگری نیز آمده است که اگر 40 مرد مومن و عادل در تشییع جنازه فردی حضور یابند، گناهان آن فرد بخشیده می‌شود.

انتهای پیام/2249/ب۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول