اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی:

مسئولان مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند

خبرگزاری فارس: دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: مسئولان باید مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند و با اظهارات نادرست اسباب سوءاستفاده آنها را فراهم نسازند.

مسئولان مراقب باشند در زمین دشمن بازی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، نادر مقدسی پیش از ظهر امروز در نشست هفتگی این حزب در اراک با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم ولایت‌مدار قم درباره انتخابات پیش رو گفت: به همه چهره‌ها و بلندگوهای داخلی که از لزوم انتخابات آزاد دم می‌زنند هشدار می‌دهیم که از فتنه گران گذشته عبرت بگیرند و بدانند که ملت و نظام با کسی عقد اخوت نبسته است.

وی افزود: هشدار مقام معظم رهبری به کسانی بود که در داخل با بی‌توجهی از واژه انتخابات آزاد استفاده می‌کنند، افرادی که در داخل از واژه انتخابات آزاد استفاده می‌کنند باید مراقب باشند و به هشدار مناسب مقام معظم رهبری توجه کنند.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: تاکنون انتخابات متعددی در کشور برگزار شده که همه آنها سالم بوده است؛ بعضا در انتخابات ایران، یک دولتی انتخابات را برگزار کرده که دولت مخالفش پیروز شده است.

مقدسی در بخش دیگری از سخنان خود در رابطه با طرح پیشنهادی بشار اسد به منظور پایان دادن به بحران سوریه گفت: طرح سه ماده‌ای بشار اسد با توجه به واقعیت‌های سوریه ارائه شده، چون در سوریه مردم از منافع ملی و تمامیت کشور و نظام سیاسی خودشان دفاع می‌کنند، کسانی که هم اکنون می‌جنگند اغلب گروه‌های تروریستی غیر سوری هستند و وجود حدود سی و پنج هزار غیر سوری در بحران سوریه نشان می‌دهد که بحث، مطالبات سیاسی ملت نیست، بلکه بحث مداخله در امور سوریه است.

وی افزود: با توجه به شرایط موجود و این واقعیت‌ها مردم و دولت سوریه تسلیم نخواهند شد، همانطور که می‌دانید معارضین از طرف کشورهای معاند سوریه و غربی تقویت و مسلح می‌شوند، بنابراین نتیجه‌اش را چنانچه مشاهده می‌کنید کشتار و قتل عام مردم بی‌گناه است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: آنچه را که بشار اسد ارائه کرده، براساس محوریت راه حل سیاسی به جهت منافع ملت است و این طرح در مقابل راه حل نظامی است که غربی‌ها و صهیونیست‌ها دنبال می‌کنند و به ضرر ملت سوریه است.

مقدسی در خصوص اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: مجلس تا تفریغ بودجه سال 90 را در مورد اجرای فاز اول هدفمندی یارانه‌ها نداند، نمی‌تواند در مورد اجرای فاز دوم تصمیم‌گیری کند.

وی با بیان اینکه هرگونه اظهارنظر هم از سوی مجلس و هم از سوی دولت بدون عنایت به تفریغ فاز اول نمی‌تواند مسموع باشد، افزود: هدفمندی‌ یارانه‌ها از معدود سیاست‌های مهم اقتصادی بود که اکثریت قریب به اتفاق نخبگان کشور بر سر انجام آن اتفاق نظر داشتند، تنها محور مورد اختلاف نحوه اجرای آن بود.

مقدسی گفت: آماده سازی بستر لازم برای صیانت از تولید از صنعت کشور طبق قانون تا قبل از اجرای هدفمندی‌ یارانه‌ها متاسفانه فراهم نشد و در اجرای آن نیز به تکلیف قانونی مربوطه در حمایت از تولید توجه لازم به عمل نیامد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: اجرای مرحله دوم هدفمندی‌ یارانه‌ها مشروط به ایجاد ثبات اقتصادی و بررسی نتایج حاصل از اجرای مرحله اول و تکمیل اجرای قانونی این فاز و انجام کامل تعهدات از جمله تعهدات بخش تولید و سنجش نقاط قوت و ضعف آن با مشارکت کارشناسان مستقل برای استفاده در مرحله دوم است.

انتهای پیام/87005/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول