اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمان:

مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان گفت: مسئولان باید تمام تلاش خود را برای خدمت‌گزاری به کار بگیرند و هر آنچه در توان دارند برای آبادانی و برطرف کردن مشکلات مردم به کار برند.

مسئولان برای حل مشکلات مردم تلاش کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، جواد کمالی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری فاریاب با تأکید بر استفاده از علم قرآنی در مدیریت اظهار داشت: پیامبران در دین خود از آموزه‌های قرآنی استفاده کرده‌اند و در 300 آیه از قرآن کریم نیز به مدیریت اشاره شده است.

وی با تأکید بر استفاده از نیروهای بومی در راستای مدیریت منطقه اظهار داشت: فرصت خدمت‌گزاری به این مردم نعمت بزرگی است که خداوند نصیب مسئولان کرده که باید قدردان بوده و از آن استفاده کنند.

کمالی تصریح کرد: مسئولان باید تمام تلاش خود را در این زمینه به کار بگیرند و هر آنچه در توان دارند برای آبادانی و برطرف کردن مشکلات مردم به کار برند.

غلامرضا پهلوانی سرپرست فرمانداری فاریاب نیز در این آیین اظهار داشت: پیرو ولایت کسی است که در راستای وحدت و همدلی در منطقه گام بر دارد و پاسدار واقعی خون شهدا، این افراد هستند.

وی افزود: تلاش در راستای پیاده کردن قانون اساسی و رعایت آن در همه موازین همیشه در امر مدیریت باید مد نظر مدیران قرار داشته باشد.

پهلوانی با اشاره به توجه و اهتمام ویژه به اصول و ارزش‌های پذیرفته شده دینی تصریح کرد: در انجام وظیفه و کار مدیریتی باید در راستای خدمت‌رسانی به مردم به ویژه خانواده شهدا و ایثارگران گام برداشت و از ظرفیت و نیروی کار تحصیل‌کرده در شهرستان بیش از این استفاده شود.

وی خواستار همکاری و تعامل همه گروه‌ها و قشرها با فرمانداری در راستای پیشبرد اهداف آن در منطقه شد.

به گزارش فارس در این آیین که با حضور مسئولان شهرستان‌های جنوبی و اعضای شوراها و دهیاری‌های منطقه فاریاب برگزار شد، از زحمات قلندر نظری تقدیر و غلامرضا پهلوانی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام/2655/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول