اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی چرام تأکید کرد

ضرورت حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی چرام با بیان این‌که امروز شاهد گسترش بیداری اسلامی در سطح منطقه و جهان هستیم، گفت: حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر امسال یک ضرورت است.

ضرورت حضور مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام صبح امروز نشست شورای اداری شهرستان چرام به ریاست فرماندار و با حضور اعضای شورا در محل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.

سیداحمد مرتضوی در این نشست با اشاره به مقام شهداء و حضور معنوی شهداء در جامعه اظهار کرد: تمام دستاورد این نظام به برکت خون پاک شهداء حاصل شده است.

بخشدار مرکزی چرام با بیان این‌که ما باید حافظ این دستاورد گران و عظیم باشیم، عنوان داشت: اگر ایثار، فداکاری و از خودگذشتگی شهدا نبود، کشور امروز سربلندی و اقتدار را بدست نمی‌آورد.

وی در ادامه با اشاره به این‌که شیوه جنگ نظام سلطه با ملت بزرگ ایران امروز تغییر کرده است، متذکر شد: دشمن سعی دارد با جنگ نرم رسانه‌ای، تشدید تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی ملت ایران را از مسیری که انتخاب کرده منصرف کند اما با یاری خداوند و درایت رهبری و هوشیاری ملت ایران توطئه‌های آن‌ها شکست خواهد خورد.

این مسئول در ادامه به دهه فجر انقلاب اسلامی و تشکیل کمیته‌های ستاد دهه فجر اشاره داشت و اعلام کرد:  ریاست ستاد دهه فجر با رئیس سازمان تبلیغات می‌باشد و همه نهادها و ادارات لازم است همکاری لازم را با این ستاد داشته باشند.

مرتضوی در خصوص ضرورت حضور پررنگ مردم و مسئولان در برنامه‌های دهه فجر مطالبی بیان کرد و گفت: یکی از آرمان‌های انقلاب، صدور انقلاب بود که شاهد گسترش آن در سطح منطقه و جهان هستیم و این مهم به برکت خون شهدا فراگیر شده که امروز در کشورهای منطقه ظهور و بروز کرده است.

بخشدار مرکزی چرام ضمن تأکید بر گزارش عملکرد مسئولان ادارات به مردم خاطرنشان کرد: در ایام دهه فجر مسئولان ادارات چرام در نماز جماعت مساجد با هماهنگی فرمانداری شرکت و به سؤالات احتمالی مردم پاسخ دهند.

انتهای پیام/82002/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول