اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دادستان دادسرای شهید محلاتی:

مسئولان هوشمندانه از انقلاب مراقبت کنند

خبرگزاری فارس: دادستان دادسرای شهید محلاتی با تأکید بر حفظ ارزش‌های نظام گفت: امروز همه مسئولان وظیفه دارند هوشمندانه از انقلاب مراقبت کنند.

مسئولان هوشمندانه از انقلاب مراقبت کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین یزدانی لحظاتی پیش در نشست بررسی نقاط قوت و ضعف طرح امنیت اجتماعی و امنیت محله در جنوب استان تهران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز همه مسئولان وظیفه دارند عالمانه و هوشمندانه از ارزش‌ها و دستاوردهای نظام و انقلاب مراقبت کنند.

دادستان دادسرای شهید محلاتی با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های جنوب تهران گفت: اگر چه در قانون، پیشگیری و کنترل جرم بر عهده مقام قضایی سپرده شده است ولی این امر میسر نیست مگر با مشارکت سازمان‌ها و اداراتی که به نحوی از انحاء می‌توانند نقش مؤثری داشته باشند‌.

حجت‌الاسلام والمسلمین یزدانی افزود: طرح انضباط اجتماعی و امنیت محله که در این منطقه آغاز شده، ‌طرحی است که برای نخستین بار در سطح کشور به این شکل و با این کیفیت و با تعامل و همکاری دستگاه‌های مختلف در حال اجرا است که بازتاب و تأثیرات بسیار خوبی در واکنش‌های مردم داشته است و امیدواریم در آینده نه چندان دور شاهد آثار و برکات اجتماعی آن باشیم.

وی ادامه داد: در این طرح علاوه بر کنترل و مهار مجرمان به مواردی نظیری شناسایی و ساماندهی معابر و بزرگراه‌های تصادف‌خیز، ‌شناسایی اماکن نیمه کاره و مخروبه که بستر جرم را مهیا می‌کنند، شناسایی و پاکسازی اماکن مخل امنیت زیست محیطی و بهداشتی،‌ جمع‌آوری دست‌فروشان، ‌سدمعبرها و متکدیان و ... نیز پرداخته شده است.

دادستان دادسرای شهید محلاتی در پایان تصریح کرد: اجرای این طرح ضمن این‌که میزان جرم و جنایت را کاهش داده است باعث شده که افراد مجرم شدیداً احساس نا امنی کنند و میزان رضایت‌مندی مردم نیز افزایش یافته است که امیدواریم با همدلی یکدیگر بتوانیم امنیت محلات را پررنگ کنیم تا منطقه‌ای پویا و با امنیت کامل داشته باشیم.

اجرای طرح انضباط اجتماعی در جنوب تهران موفقیت آمیز بود

سید احمد صفوی نیز اجرای این طرح را به‌صورت پایلوت در جنوب تهران موفقیت آمیز دانست.

شهردار منطقه 15 گفت: در واقع این موفقیت حاصل تعامل و تلاش دستگاه‌های مختلف بوده و اثرات مثبتی را در پی داشته است و ما آمادگی لازم را جهت اجرای طرح در دیگر نواحی که ضرورت داشته باشد، داریم و در حد امکان و با تمام توان همکاری لازم را خواهیم داشت.

در پایان این نشست مسئولان حاضر در جلسه به ارائه نقطه نظرات خود در ارتباط با اجرای بهینه طرح پرداختند.

این گزارش حاکی است، نشست بررسی نقاط قوت و ضعف طرح امنیت اجتماعی و امنیت محله و ارائه راه‌کارهای عملی جهت افزایش سیاست‌های استقرار نظم و امنیت اجتماعی و پیگشیری از وقوع جرم با حضور مسئولان ارشد قضایی، ‌انتظامی و بسیج، ‌شهردار، ‌قائم مقام، ‌مدیران شهری جنوب تهران در دادسرای شهید محلاتی برگزار شد.

انتهای‌پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول