اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان:

اصلاح قانون انتخابات مورد توجه مسئولان باشد/ آغاز موج فتنه‎گری دشمنان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: اصلاح قانون انتخاباتی مورد توجه مسئولان و تصمیم‌گیرندگان باشد.

اصلاح قانون انتخابات مورد توجه مسئولان باشد/ آغاز موج فتنه‎گری دشمنان

فیروز احمدی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: انتخابات یکی از مباحث جدی کشور محسوب می‏شود.

وی با اشاره به اینکه کاش مجلس شورای اسلامی در زمینه اصلاح قوانین انتخابات ریاست جمهوری که در پیش رو است، وارد عمل می‏شد، خاطرنشان کرد: کشور تجارب بسیار خوبی در زمینه انتخابات دارد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه در دوره‎های گذشته با تبلیغات زودهنگام نامزدها و هزینه‏های سنگین تبلیغی روبه‏رو بوده‏ایم، تصریح کرد: در حال حاضر ورود مجلس شورای اسلامی در این زمینه بسیار ضروری است.

*سکوت قانون در زمینه تبلیغات انتخاباتی

وی با تاکید بر اینکه متاسفانه تاکنون در زمینه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی و انتخابات اقدامات زیادی صورت نگرفته است، یادآور شد: با وجود اینکه تبلیغات زودهنگام در بسیاری از دوره‎ها وجود داشته است، قانون در بسیاری مواقع سکوت کرده است.

احمدی با اشاره به اینکه اکثراً تاکید بر استفاده از تجارب گذشته در زمینه انتخابات است، ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات در آینده باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

*برخورد با اقدامات غیرقانونی در زمینه انتخابات

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر هر اقدامی در زمینه انتخابات و تبلیغات زودهنگام خلاف قانون محسوب می‏شود، اضافه کرد: اگر این اقدامات در استان زنجان نیز برجسته شود با عاملان برخورد کرده و در سوابق کاندیداها نیز درج می‏شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس‌جمهور در زمینه انتخابات، اظهار داشت: نباید به جای کار و تلاش مردم را درگیر مسائل حاشیه‏ای کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید وارد تبلیغات زودهنگام در زمینه انتخابات شد، ادامه داد: در این زمینه همه مسئولان کشور نیز اتفاق نظر دارند.

احمدی با تاکید بر اینکه دولت سعی دارد از تبلیغات زودهنگام جلوگیری کند، خاطرنشان کرد: آموزش‎های انتخاباتی نیز آغاز شده است.

*آغاز موج فتنه‏گری دشمنان

وی با اشاره به موج‏های فتنه‏گری دشمنان علیه کشور، افزود: حمله آنها به شورای نگهبان و ناظران انتخاباتی از جمله این موج‏های فتنه‏گری به شمار می‏رود.

انتهای پیام/73006/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول