اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار انار:

تحریم‌ها روحیه خدمتگزاری را از مسئولان نگیرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان انار گفت: تحریم‌ها سبب نشود که این روحیه خدمت‌گزاری را از دست بدهیم، زیرا دشمن همیشه در فکر این است که ما را از نظام و ولایت جدا کند.

تحریم‌ها روحیه خدمتگزاری را از مسئولان نگیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان انار، مجید اعتمادی در جلسه شورای اداری این شهرستان با تبریک ماه ربیع‌الاول اظهار داشت: ما باید برنامه‌های دهه فجر را طوری برنامه‌ریزی کنیم که از سال‌های دیگر بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود.

وی خطاب به مسئولان تصریح کرد: با توجه به اینکه کشور در تحریم بوده و بعضی از اعتبارات دچار مشکل شده است ما باید جبران کنیم و در سیستم اداری خود هر چه توان داریم در خدمت مردم قرار دهیم و در برخورد با ارباب‌رجوع خوب عمل کنیم.

اعتمادی بیان داشت: انگیزه و هدف دشمن جداکردن ما از ولایت و دین‌مداری است، اما ما باید با روحیه شاد و خوب و اخلاقی شایسته در برابر آنها ایستادگی کنیم، این بحث تحریم‌ها توسط مسئولان ما در پایان سال جبران می‌شود.

وی گفت: این تحریم‌ها سبب نشود که این روحیه خدمت‌گزاری را از دست بدهیم، زیرا دشمن همیشه در فکر این است که ما را از نظام و ولایت جدا کند و هدف دشمن مقابله با دین‌مداری و ولایت‌مداری است.

فرماندار انار عنوان کرد: در حال حاضر شکل و شمایل تمام شهرها و استان‌ها روحیه انتخاباتی دارند که دشمن در این مواقع بیشتر کار می‌کند، اما ما باید نگاهمان به رهبری باشد که اگر فرمایشات ایشان را فراموش کنیم، گرفتار دشمنان می‌شویم.

اعتمادی گفت: بعضی از سایت‌ها با کشورهای بیگانه در ارتباط هستند، حتی بعضی از آنها دروغ و تهمت می‌زنند و در کنار آن دلسوزی هم می‌کنند و باید به آنها گفت، بهتر است شما سایت‌های داخلی را با سایت‌های بیگانه دنبال کنید و ببینید که بعضی از این سایت‌ها دوستدار شهرشان هستند و یا دارند به آن ضربه می‌زنند.

وی با بیان اینکه مسئولان لیست پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر را به فرمانداری ارسال کنند، افزود: امسال تاکنون حدود 47 میلی‌متر در این شهرستان باران باریده که سال گذشته صفر بوده و امید است سال پربارانی داشته باشیم.

اعتمادی اذعان داشت: هر تغییر و تحولی که در شهر اتفاق بیفتد سبب پیشرفت آن می‌شود.

حجت‌الاسلام فلاحی امام جمعه امین‌شهر انار در این نشست اظهار داشت: دشمنان این نظام هر روز به فکر این بودند که چگونه به آن ضربه وارد کنند، اما این مردم ولایی و بابصیرت و پیرو ولایت فقیه همیشه در برابر آنها ایستادند و نگذاشتند، کوچک‌ترین مشکلی وارد شود.

وی خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی که ثمره خون هزاران شهید است با سایر نظام‌ها و انقلاب‌های دنیا تفاوت دارد و امید است پرچم این انقلاب را به دست صاحب اصلی آن امام زمان (عج) بدهیم.

انتهای پیام/80021/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول