اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نوشهر:

منویات رهبری سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نوشهر به فرمایشات گهربار رهبر فرزانه انقلاب بر لزوم هوشیاری مردم و مسئولان در مقابله با توطئه‌های دشمن و دولت‌های استکباری تأکید کرد.

منویات رهبری سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد

حجت‌الاسلام علیرضا فقیهی امروز در گفت‌وگو با فارس در نوشهر اظهار داشت: ایمان به وعده‌های الهی و پیروزی و موفقیت‌های انقلاب در سه دهه اخیر که از جلوه‌های تحقق الهی است از بارزترین بخش‌های سخنرانی مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم بود.

وی افزود: تحقق وعده الهی با ایستادگی ملت برای خدا صورت می‌پذیرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه نوشهر به بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری در مورد تکنیک‌های دشمن برای بر هم زدن انتخابات 92 اشاره کرد و افزود: ایجاد مانع برای برگزاری و به تعویق انداختن انتخابات و همچنین مانع تراشی برای حضور پرشور و همگانی مردم در انتخابات از تکنیک‌های دشمن برای مقابله با انتخابات است که معظم‌له به آن اشاره داشتند که ملت و مردم باید با بصیرت، آگاهی و حضور به موقع در صحنه این گونه توطئه‌ها را خنثی کنند.

فقیهی در پایان به آزاد بودن انتخابات از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب مطرح کردن موضع انتخابات آزاد توسط برخی از افراد در داخل نظام را باعث پر کردن جدول مورد نظر دشمن و تکمیل کردن مقصود آنان دانستند که باید خواص جامعه به این مسئله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای‌پیام/86019/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول