اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت عنوان کرد

بی‌خبری بسیاری مسئولان استانی از مشکلات منطقه محروم «پیچاب»

خبرگزاری فارس: فرماندار باشت گفت: متأسفانه بسیاری از مسئولان استانی خبری از مشکلات عدیده منطقه محروم پیچاب در باشت و مردم آن ندارند.

بی‌خبری بسیاری مسئولان استانی از مشکلات منطقه محروم «پیچاب»

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سیدناصر رضایی ظهر امروز در بازدید از 11 روستای محروم منطقه پیچاب در شهرستان باشت گفت: در نظام عدالت‌محور اسلامی مناطق محروم و دور افتاده هیچ‌گاه از نظرگاه مسئولان دور نمی‌افتند چرا که در این دنیا و در سرای باقی ملاک ارزشیابی مدیران خدمت صادقانه به محرومان است.

رئیس شورای اداری شهرستان باشت ابراز کرد: با همه کمبودها و محدودیت‌ها و حجم مشکلات، خدمات‌رسانی پر هزینه‌ای برای رفع محرومیت در مناطق مختلف کشور و در مناطق دورافتاده و صعب‌العبور انجام شده که همه ناشی از منش عادلانه نظام اسلامی است.

فرماندار باشت تصریح کرد: در مناطق مختلف و به خصوص مناطق محروم شهرستان باشت خدمات بسیاری از سوی نظام اسلامی در طول 30 سال گذشته ارائه شده که نمی‌توان از کنار آنها به سادگی گذشت.

رضایی دغدغه اصلی مسئولان این شهرستان را در همه برهه‌ها خدمت به مردم در مناطق محروم روستایی و صعب‌العبور دانست و گفت: مشکلات اکنون اولویت‌بندی می‌شوند و پس از برنامه‌ریزی یکی پس از دیگری در صورت وجود منابع و امکانات برطرف خواهند شد.

فرماندار باشت منطقه پیچاب را یکی از محروم‌ترین مناطق استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی کرد و گفت: این منطقه صعب‌العبور به دلیل دورافتاده‌ بودن تا حدود زیادی از دید مسئولان مهجور مانده است.

رضایی لزوم توجه بیشتر مسئولان و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان به این منطقه را خواستار شد و با انتقاد از بی‌توجهی برخی دستگاه‌ها به خدمات‌رسانی در این نقطه از استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار توجه جدی آن‌ها به منطقه پیچاب شد.

فرماندار شهرستان باشت با ذکر این مطلب که پاره‌ای از مدیران استانی توجهی به معضلات این منطقه ندارند و رنج سفر به پیچاب را به جان نخریده‌اند، تصریح کرد: مسئولان باید توجه بیشتری به برق‌رسانی، آب‌رسانی، احداث راه و توجه به فضاهای آموزشی و بهداشتی در این منطقه داشته باشند.

رضایی مردم پیچاب را جزو غیورترین مردم این استان در دفاع از ارزش‌های اسلامی دانست و گفت: این مردم در جنگ تحمیلی رشادت‌ها از خود نشان دادند و اکنون بدون هیچ گونه منتی خواهان چشیدن مزه عدالت هستند.

این مسئول ارشد شهرستانی به لزوم مشارکت مردم و تلاش و همکاری دهیاران با مسئولان ادارات در خدمات‌رسانی و ایجاد فرصت‌های خوداشتغالی و ترویج مشاغل خانگی تأکید کرد.

انتهای پیام/82007/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول