اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان دارالقرآن کشور محقق شد

اعطای گواهینامه دوره تربیت داور قرآن به دومین نفر در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: محمدعلی سازنده به عنوان دومین نفر از خراسان جنوبی موفق به دریافت گواهینامه دوره تربیت داور قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور شد.

اعطای گواهینامه دوره تربیت داور قرآن به دومین نفر در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط‌ عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی، مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار کرد: دوره تربیت داور قران کریم به مدت 60 ساعت از سوی سازمان دارالقرآن الکریم ویژه اساتید و داوران برتر استان‌های سراسر کشور برگزار که در پایان این دوره برای قبول‌شدگان گواهینامه تربیت داور قران کریم صادر شده است.

محمدرضا اشرفی افزود: از خراسان جنوبی نیز محمدعلی سازنده یکی از قاریان برتر استان در این دوره شرکت کرد که توانست پس از حضور در دوره و شرکت در آزمون‌های پایانی گواهینامه مربوط به این دوره را در رشته وقف و ابتدا به دست آورد و وی از این پس مجاز است در مسابقات قرانی به عنوان داور رشته وقف و ابتدا شرکت کند.

وی ادامه داد: پیش از این نیز مهدی مهدوی‌پناه از این استان توانسته بود مدرک تربیت داور قرآن کریم را در رشته‌های صوت و لحن تجوید و وقف و ابتدا اخذ نماید.

*دریافت گواهینامه دوره تربیت ممتحن قران کریم توسط چهار نفر از خراسان جنوبی

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی افزود: چهار نفر از خراسان جنوبی موفق به دریافت گواهینامه دوره تربیت ممتحن قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم کشور شدند.

اشرفی تصریح کرد: این دوره آموزشی دوره تربیت ممتحن قرآن کریم از سوی سازمان دارالقرآن الکریم ویژه چهره‌های قرآنی فعال استان‌های سراسر کشور برگزار شد که طی آن چهار نفر از خراسان جنوبی به نام‌های حمیدرضا جعفری، رضا قربانی، سیده زهرا موسوی و معصومه ملکی توانستند حد نصاب نمره به دست آورده و گواهینامه مربوط به این دوره را اخذ کنند.

وی یادآور شد: این دوره آموزشی به مدت 20 ساعت برگزار شد و قبول‌شدگان دوره از این پس می توانند به عنوان ممتحن مجاز در مسابقات رشته مفاهیم شرکت کنند.

مسئول دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: این چهار نفر نخستین افرادی هستند که موفق به دریافت این گواهینامه در خراسان جنوبی شده‌اند.

انتهای پیام/2248/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول