اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید ریاست دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قم صورت گرفت؛

بررسی مقدمات اخذ پروانه فعالیت دارالقرآن الکریم زندان‌های قم

خبرگزاری فارس: در نشستی با حضور رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قم و مدیرکل زندان‌های استان قم، مقدمات اخذ پروانه فعالیت دارالقرآن الکریم زندان‌های قم بررسی شد.

بررسی مقدمات اخذ پروانه فعالیت دارالقرآن الکریم زندان‌های قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره‌کل زندان‌های استان قم، در بازدیدی که حجت‌الاسلام عظیمی و حجت‌الاسلام برزگر مسئول کانون‌های قرآنی دارالقرآن‌الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قم از دارالقرآن‌الکریم مجتمع زندان مرکزی قم داشتند، مقدمات اخذ پروانه فعالیت دارالقرآن الکریم زندان‌های استان قم با حضور مدیرکل زندان‌های قم و ریاست اداره فرهنگی تربیتی و قضایی بررسی شد.
در ابتدای این جلسه محمد قطبی گزارشی از فعالیت‌های گسترده قرآنی که توسط دارالقرآن ‌الکریم زندان مرکزی قم برای مددجویان، سربازان وظیفه و کارکنان انجام می‌شود، بیان کرد و اظهار داشت: با حضور اساتید برجسته استانی، برنامه‌های قرآنی ویژه‌ای در زندان‌های استان قم در حال اجراست که با حمایت دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی، این مهم فراگیرتر انجام می‌شود.
مدیرکل زندان‌های استان قم افزود: با توجه به وجود کانون‌ها و موسسات قرآنی مورد حمایت دارالقرآن ‌الکریم سازمان تبلیغات در سطح شهر، امید است که با توجه به این حجم فعالیت قرآنی، این مرکز نیز به عنوان یکی از موسسات قرآنی مورد حمایت قرار گیرد و کارنامه قانونی برای فراگیران دوره‌های مختلف صادر شود.
در ادامه نیز حجت‌الاسلام عظیمی بیان کرد: دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات همچون سنوات قبل آمادگی کامل هر نوع همکاری را در راستای تفاهمنامه سازمانی دارد.
وی افزود: آنگونه که مشاهده می‌شود با حضور اساتید خبره استانی و برنامه‌ریزی صحیحی که انجام شده، فعالیت چشمگیری در دارالقرآن الکریم زندان‌های قم در حال اجراست که جای تقدیر و تشکر دارد.
رئیس دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی قم افزود: ما آمادگی آن را داریم که با صدور مجوز نسبت به تاسیس موسسه قرآنی دارالقرآن الکریم زندان‌های قم پروانه لازم را صادر کرده و با اجرای طرح‌های قرآنی در آن موسسه نسبت به حمایت‌های مالی از آن مرکز نیز اقدام شود.
وی بیان کرد: این موسسه می‌تواند با اجرای طرح تربیت مربیان قرآنی نسبت به آموزش قرآن‌آموزی به مددجویان اقدام کند تا ایشان پس از اخذ گواهینامه سازمان تبلیغات اسلامی قم به ‌عنوان یکی از مربیان قرآنی در سطح شهر و داخل زندان به تدریس بپردازند.
در انتهای این بازدید حجت‌الاسلام عظیمی از تمرین نمایش مذهبی کربلا به روایت آسمان که کاری از واحد هنری مجتمع زندان مرکزی قم است، بازدید و ضمن ابراز رضایت از فعالیت هنری مددجویان بیان کرد: جا دارد این نمایش در این سطح خوب در سالن‌های شهر ویژه عموم مردم اجرا شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول