اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن‌الکریم استان سمنان:

درخواست‌ تأسیس مؤسسات قرآنی فقط اینترنتی پذیرفته می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: از این پس، تمام درخواست‌های جدید تأسیس مؤسسات قرآنی، فقط از طریق ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی «تلاوت» صورت خواهد گرفت.

درخواست‌ تأسیس مؤسسات قرآنی فقط اینترنتی پذیرفته می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، محمد دلالی ضمن تاکید بر اینکه تمام درخواست‌های جدید تاسیس موسسات قرآنی فقط از طریق ثبت‌نام در پایگاه اینترنتی تلاوت به نشانی www.telavat.com صورت می‏پذیرد، اظهار داشت: پیرو ابلاغیه جدید سازمان دارالقرآن‌‌الکریم کشور، از ابتدای مرداد ماه سال‌جاری باید تمام درخواست‌ها براساس آیین‏نامه جدید و از طریق سامانه مذکور صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: به منظور حفظ امنیت در اطلاعات و جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده احتمالی لازم است کاربران شهرستان‌های مختلف استان، رمز کاربری خود را تغییر دهند.

مسئول دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان در خصوص موسسات موقت و قطعی که تاکنون به صورت دستی اقدام به تشکیل پرونده کرده‌اند، گفت: این موسسات برای ادامه روند مراحل صدور مجوز و یا تغییرات در اعضای موسسه می‌توانند به روش سابق و به صورت دستی نیز اقدام کنند.

دلالی برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزش قرآن حضوری، نیمه‌حضوری و غیرحضوری در سطوح و رشته‌های متنوع و برای مقاطع سنی مختلف اعم از خواهران و برادران، اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویجی قرآنی اعم از مراسم، محافل و مسابقات قرآنی، انجام تحقیقات و پژوهش‌های قرآنی، همکاری با سایر نهادها و مراکز فرهنگی و دینی با هدف توسعه فعالیت‌های قرآنی و ... را از اهداف مهم تاسیس موسسات قرآنی ذکر کرد.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول