اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فیروزکوه؛

مجوز فعالیت 2 موسسه قرآنی صادر شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه گفت: مجوز فعالیت دو موسسه قرآنی در این شهرستان از سوی سازمان دارالقرآن‏الکریم صادر شده است.

مجوز فعالیت 2 موسسه قرآنی صادر شد
حجت‏الاسلام داوود ضمیررضوانی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران به برخی اقدامات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه اشاره کرد.
وی گفت: از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برای دو موسسه قرآنی عروة‏الوثقی و نورالهدی در شهرستان فیروزکوه مجوز فعالیت صادر شده است.
ضمیررضوانی همچنین از برگزاری جلسه ماهانه روحانیت شهرستان فیروزکوه با هماهنگی اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان خبر داد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه عنوان کرد: جلسه ماهانه روحانیت شهرستان فیروزکوه به ریاست امام جمعه فیروزکوه و با حضور اعضا برگزار می‏شود.
ضمیررضوانی همچنین از برگزاری گفتمان همایشی و کارگاهی با موضوع اندیشه مطهر توسط تبلیغات اسلامی فیروزکوه خبر داد.
وی ادامه داد: این گفتمان با سخنرانی حجت‏الاسلام محقق، استاد گفتمان دینی برگزار شد که در این سخنرانی به افکار و اندیشه‏های شهید مطهری در روشن‏بخشی به اندیشه‏های مسلمانان به ویژه ایرانیان اشاره شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه افزود: برگزاری گفتمان دیگری با هماهنگی این اداره از دیگر برنامه‏ها بوده است.
ضمیررضوانی اضافه کرد: حجت‏الاسلام محقق، استاد این گفتمان به تعریف آسیب‏‏های اجتماعی از دیدگاه شهید مطهری پرداخت و از سرقت، قاچاق، جدایی والدین از هم، فساد اخلاقی و اعتیاد و دیگر موضوعات منفی به عنوان آسیب‏های اجتماعی یاد کرد.
وی همچنین از حضور خود در مراسم جشن تکلیف دانش‏آموزان خبر داد و گفت: در این مراسم در زمینه موضوعاتی همچون سن بلوغ افراد، تکلیف و دستورات الهی پس از بلوغ و توقع خداوند از بندگانش مطالبی بیان شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه همچنین از برگزاری نشست آموزشی سیره حضرت زهرا (س) در فیروزکوه خبر داد و افزود: در این مراسم نیز به بیان موارد الگوپذیری از حضرت زهرا (س) پرداخته شد.
ضمیررضوانی همچنین از سخنرانی خود در حسینیه شهدای فیروزکوه خبر داد و اظهار کرد: در این مراسم سخنانی با موضوع بنیان تحکیم خانواده و خواستار الگوپذیری زنان مسلمان در زندگی و اعمال حضرت فاطمه زهرا (س) و همچنین مطالبی در زمینه مهریه و شاخص‏های زندگی آن حضرت بیان شد.
وی همچنین از اعزام مبلغ در مناسبت‏های مختلف به محافل مذهبی فیروزکوه خبر داد و عنوان کرد: اداره تبلیغات اسلامی فیروزکوه در ایام فاطمیه 25 مبلغ را به 40 مکان از جمله مساجد، حسینیه‏ها، مدارس و مراکز قرآنی شهرستان فیروزکوه اعزام کرده است.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه همچنین از برگزاری جلسه مسئولان کانون فرهنگی تبلیغی شاخه طوبی خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد در اداره تبلیغات اسلامی نمایشگاه کتاب با عناوین مذهبی و همچنین با مساعدت بسیج، نمایشگاه محصولات فرهنگی با محوریت عفاف و حجاب برای نوجوانان و جوانان برپا شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه اظهار کرد: برگزاری نشست آموزشی سیره و سنت حضرت زهرا (س) نیز از دیگر برنامه‏ها بوده است.
ضمیررضوانی افزود: این نشست معنوی به منظور آشنایی بانوان قرآن‏پژوه کانون قرآنی نورالهدی فیروزکوه با زندگانی و سیره دخت نبی‏اکرم (ص) برگزار شده است.
وی گفت: سخنران این نشست، سیره حضرت زهرا (س) را یکی از سکوها و قلل معرفتی اسلام دانست و همچنین در مورد القاب آن حضرت سخن گفت.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان فیروزکوه همچنین برگزاری گفتمان دینی با موضوع بصیرت دینی را از دیگر برنامه‏های این اداره دانست.
ضمیررضوانی ادامه داد: این گفتمان با حضور مربیان و دانش‏آموزان در دبیرستان شیخ محمد بلیغ شهرستان فیروزکوه و با سخنرانی حسینی، استاد گفتمان‏های دینی برگزار شد که در این گفتمان داشتن بصیرت مورد تاکید قرار گرفت.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول