اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قره‌شیخ‌لو:

نور قرآن زایل‌کننده اندیشه تاریک کنج‌اندیشان است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور گفت: نور منیر ساطع شده از قرآن زایل‌کننده اندیشه‌های شوم کج‌اندیشان است.

نور قرآن زایل‌کننده اندیشه تاریک کنج‌اندیشان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی قره‌شیخ‌لو ظهر امروز در اولین همایش تکریم چهره‌های برتر قرآنی شمال غرب کشور در اردبیل اظهار داشت: قرآن کریم تابلوی مقدس هدایت بشری است و هر آنچه که غیر از این به نظر برسد همه گمراهی و ضلالت است.

وی با بیان اینکه تکریم چهره‌های قرآنی ادای دینی به این جامعه بزرگ و فرهیخته است افزود: دارالقرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های مدونی در این راستا در نظر گرفته و مقرر شده تا پایان امسال 45 برنامه در بودجه جاری و 27 برنامه در بودجه نیم درصدی عملیاتی کند.

این مسئول بیان داشت: فعالان قرآنی باید شئونات قرآنی را رعایت کنند تا وقتی مردم به عنوان امین قرآنی به آنها مراجعه می‌کنند از آنها الگوبرداری نمایند.

وی ادامه داد: مردم باید بوی نیک و تاثیر قرآن را از رفتار فعالان و قاریان قرآنی استشمام کرده و به سمت قرآنی شدن حرکت کنند.

قره‌شیخ‌لو با تاکید بر تکریم فعالان قرآنی ابراز داشت: وظیفه مسئولان و دستگاه‌‌های حاکمیتی است که از فعالان قرآنی در قبال آنچه که با نام قرآن به ما داده‌اند ادای دین کنند.

این مسئول گفت: فعالان و قاریان قرآنی از نعمت‌هایی هستند که ارزانی جامعه ما شده‌اند و باید از این استعدادها و ظرفیت ها در حوزه های مختلف جامعه استفاده شود.

وی فعالیت قرآنی در استان اردبیل را یادآور شد و افزود: استان اردبیل از استان‌های نخبه و برتر قرآنی در کشور است و در چند سال اخیر جهش خوبی در این امر داشته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس سازمان دارالقرآن کریم کشور در پایان ابراز داشت: در ارزیابی سال 90 در دارالقرآن کریم کشور استان اردبیل جزو سه استان برتر در امر قرآنی معرفی شده و با استعدادهایی که دارد می‌تواند به قطب قرآنی کشور تبدیل شود.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول