اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بازدید بازرسان دارالقرآن کریم کشور مطرح شد

ثبت 10 مؤسسه و خانه قرآن روستایی در دامغان

خبرگزاری فارس: در بازدید بازرسان سازمان دارالقرآن کریم کشور از دامغان مطرح شد که 10 مؤسسه و خانه قرآن روستایی در این شهرستان ثبت شده است.

ثبت 10 مؤسسه و خانه قرآن روستایی در دامغان

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان در بازدید بازرسان سازمان دارالقرآن کریم از مراکز قرآنی شهرستان دامغان، از ثبت 10 مؤسسه و خانه قرآن روستایی در این شهرستان خبر داد.

ربابه عوض‏آبادیان اظهار داشت: این خانه‌ها در راستای نشر و ترویج فرهنگ قرآنی در مناطق محروم، بهره‌گیری از ظرفیت بالقوه این مناطق و آشنایی هر چه بیشتر مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با قرآن کریم و معارف اسلامی توسط سازمان تبلیغات اسلامی تأسیس می‌شوند.

وی ضمن تأکید بر اینکه با احداث این اماکن قرآنی، سطح دانش و بینش قرآنی روستاییان ارتقا خواهد یافت، گفت: رفع بی‌سوادی قرآنی از اهداف متعالی نهضت قرآن‌آموزی است که با فعالیت خانه‏های قرآن روستایی میسر خواهد شد.

کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان، نبود مکان اختصاصی برای فعالیت خانه‌های قرآن روستایی را از عمده‏ترین مشکلات این مؤسسات دانست و افزود: دهیاری‌ها باید در خصوص واگذاری مکانی مناسب به خانه قرآن روستایی همت بیشتری داشته باشند.

بنا بر این گزارش، کارشناسان و بازرسان سازمان دارالقرآن الکریم ضمن حضور در مراکز قرآنی دامغان، از نزدیک فعالیت‏های این مراکز را بررسی کرده و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار دادند.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول