اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف جهرم خبر داد

اهدای 400 متر زمین به حوزه علمیه و دارالقرآن جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم گفت: با مجوز نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه 420 متر زمین به نیت احداث حوزه‌های علمیه و دارالقرآن جهرم اهداء شد.

اهدای 400 متر زمین به حوزه علمیه و دارالقرآن جهرم

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام رسول نیک‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران اولویت این اداره را تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌های فرهنگی دانست و اظهار داشت: برای تحقق این امر برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وی افزود: ارتقا و آشنایی با بقاع متبرکه و الگوگیری از صفات الهی آنان ایجاب می‌کند که بقاع متبرکه به قطب فرهنگی تبدیل شود چراکه مقام معظم رهبری نیز به این مهم تأکید دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جهرم با بیان اینکه به منظور تقویت پشتوانه اقتصادی حوزه‌های علمیه و دارالقرآن امام علی (ع) این شهرستان یک قطعه زمین به مساحت 120 مترمربع اهداء شده است، خاطرنشان کرد: این امر با مجوز نماینده ولی فقیه و سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه انجام شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک قطعه زمین به مساحت 300 متر مربع به نیت دارالقرآن و کمک هزینه طلاب علوم دینی حوزه‌های علمیه جهرم از موقوفه‌های جدید ثبت شده در این شهرستان است.

نیک‌نژاد، ثبت یک قطعه زمین در روستای صادق‌آباد بخش سیمکان به مساحت 235 مترمربع را از دیگر موقوفه‌های جدید در جهرم برشمرد و بیان کرد: در روستای مانیان بخش سیمکان نیز قطعه زمینی به مساحت 130 متر مربع به منظور احداث خانه عالم وقف شده است.

انتهای پیم/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول