اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی:

44 کارگاه آموزش قرآنی در کشور برگزار شده است

خبرگزاری فارس: معاون مطالعات راهبردی و تربیت قرآنی سازمان دار‌القرآن‌ الکریم سازمان تبلیغات اسلامی گفت: 44 کارگاه آموزش مهارت‌های زندگی قرآنی در استان‌های سراسر کشور برگزار شده است.

44 کارگاه آموزش قرآنی در کشور برگزار شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، سید محسن خدام‌ حسینی در کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی در خرم‌آباد، گفت: لرستان چهل و پنجمین استان کشور است که این کارگاه آموزشی در آن برگزار می‌شود.
وی ایجاد آرامش روانی در خانواده بر پایه آموزه‌های قرآنی را از جمله اهداف برگزاری این‌گونه کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد و گفت: کارگاه مهارت‌های زندگی قرآنی حلقه تکمیلی قرآن آموزی، قرآن‌‌شناسی و تربیت قرآنی است.
خدام حسینی با بیان این‌ که 20 سال کار پژوهشی و 13 سال عملیات اجرایی در رابطه با این کارگاه آموزشی انجام شده ادامه داد: نقش و وظیفه مربیان و مدیران قرآنی مؤسسات به‌ عنوان الگوهای قرآنی ،در جذب و ترغیب جوانان و نوجوانان به مباحث قرآنی بسیار موثر است.
کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی قرآنی ویژه مربیان و مدیران مؤسسات قرآنی استان لرستان از روز یکشنبه 20 آذرماه در خرم‌آباد آغاز شده و چهار روز ادامه دارد.
کارشناس مسئول دارالقرآن اداره ‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان نیز در حاشیه این کارگاه آموزشی گفت: این کارگاه آموزشی ویژه مدیران مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآنی استان لرستان برگزار ‌شده است.
محمد لروند ‌با اشاره به این‌ که تعداد 90 نفر از مدیران و مربیان مؤسسات و خانه‌های قرآن استان در این کارگاه آموزشی شرکت دارند، افزود: این کارگاه آموزشی به منظور ایجاد آرامش روانی در خانواده بر پایه آموزه‌های قرآنی برگزار شده است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول