اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ماه مبارک رمضان

فعالان قرآنی زنجان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول موسسه دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان فعالان قرآنی استان زنجان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

فعالان قرآنی زنجان با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند

علی کوثری‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: این دیدار روز نخست ماه مبارک رمضان بوده و فعالان قرآنی استان به همراه فعالان قرآنی دیگر استان‌ها با مقام معظم رهبری دیدار می‌کنند.

وی افزود: موسسه دارالقرآن‌‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با آمادگی کامل برنامه‌های متنوعی را برای استقبال از ماه مبارک رمضان پیش‌بینی کرده است.

مسئول موسسه دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ترتیل‌خوانی قرآن از جمله برنامه‌های مورد نظر در ماه مبارک رمضان به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: این مراسم با حضور قاریان، اساتید و پیشکسوتان قرآنی در مسجد جامع زنجان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم ترتیل‌خوانی قرآن با همکاری موسسه قرآنی مشکات در استان زنجان برگزار می‌شود، ادامه داد: اجرای این مراسم همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز می‌شود که هر روز یک جزء قرائت می‌شود.

کوثری‌نیا به اجرای محافل انس با قرآن در نقاط مختلف استان زنجان و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: دیدار قاریان استان زنجان با امام جمعه و استاندار از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده موسسه دارالقرآن‌الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در این ماه محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول