اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای امضای تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خط آهن

سفیر چین به خراسان شمالی سفر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل اقتصادی استانداری خراسان شمالی از برنامه عزیمت یوهون یانگ سفیر جمهوری خلق چین به این استان در عصر امروز خبر داد.

سفیر چین به خراسان شمالی سفر می‌کند

احمد حسن زاده دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه هنوز سفیر چین وارد استان نشده است اظهار کرد: این سفر بیشتر با رویکرد خط آهن و خدمات مهندسی و عمرانی انجام می‌شود.

وی نشست سفیر چین با استاندار خراسان شمالی را ازجمله برنامه‌ها عنوان کرد و گفت:برگزاری نشست با بازرگانان و تجار استان و همچنین مدیران مرتبط با سرمایه گذاری در استان از محوری‌ترین برنامه‌های سفیر چین به استان خراسان شمالی بوده که فردا انجام می‌شود.

به گفته مدیر‌کل اقتصادی استانداری خراسان شمالی بازدید از چند واحد صنعتی استان از جمله پتروشیمی،سیمان بجنورد از جمله برنامه‌های پیش بینی شده بوده که البته هنوز قطعی نشده است.

وی اظهار امیدواری کرد تا با سفر سفیر جمهوری خلق چین در ایران به خراسان شمالی زمینه‌های گسترش مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری فراهم شود.

مدیر کل اقتصادی استانداری خراسان شمالی یادآور شد:سال گذشته یک هیئت تجاری از استان به چین نیز سفر کرده که سبب گسترش مبادلات تجاری شده است.

انتهای پیام/63002/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول