اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتخار‌آفرینی 2 برادر دانشجوی تبریزی در مسابقات بین‌المللی اختراعات چین

خبرگزاری فارس: 2 برادر دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی تبریز در مسابقات بین‌المللی اختراعات چین موفق به کسب مدال نقره شدند.

افتخار‌آفرینی 2 برادر دانشجوی تبریزی در مسابقات بین‌المللی اختراعات چین

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تبریز، دو تن از دانشجویان این دانشگاه موفق به کسب مدال نقره از مسابقات بین‌المللی اختراعات چین در سال 2012 شدند.

حسن امینی دانشجوی سال ششم پزشکی و بهنام امینی دانشجوی سال دوم مدیریت خدمات بهداشتی درمانی با اختراعی در زمینه پزشکی در مسابقات بین‌المللی اختراعات چین در سال 2012 که زیر نظر فدراسیون بین‌المللی مخترعین IFIA، سازمان مالکیت فکری بین‌الملل WIPO و وزارت علوم کشور چین برگزار شد، حضور یافتند و موفق شدند در میان بیش از 60 کشور مطرح علمی جهان حاضر در این مسابقات که از جمله آنها می‌توان به ایالات متحده آمریکا، انگلیس، فرانسه، اسپانیا و سوئیس اشاره کرد مدال نقره این عرصه عظیم علمی بین‌المللی را برای کشور به ارمغان بیاورند.

این دو برادر از سال 2007 عضو اصلی فدراسیون بین‌المللی اختراعات هستند و تاکنون توانسته‌اند در بیش از 20 عرصه جهانی اختراعات برای کشور افتخار‌آفرینی کنند.

آنها هم‌اکنون با دارا بودن 22 عنوان ثبت اختراع عضو بنیاد ملی نخبگان کشور و از اعضای اصلی دفتر استعداد‌های درخشان وزارت بهداشت و انجمن مخترعان کشور هستند.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول