اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان خبر داد

سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری شرکت چینی در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان از سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند در منطقه قیطول زنجان خبر داد.

سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری شرکت چینی در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل فلاح ظهر امروز در جلسه  استاندار زنجان با سرمایه‌گذار چینی اظهار کرد: طرح سرمایه‌گذاری شرکت ریخته‌گری پیوسته سهند از شرکت‌های با سابقه در امر سرمایه‌گذاری در کشور محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه 95 درصد سهام این شرکت مربوط به سرمایه‌گذار چینی است، افزود: پنج درصد سهام نیز مربوط به سرمایه‌گذار ایرانی می‌شود.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان با اشاره به ویژگی‌های جغرافیایی استان زنجان افزود: ظرفیت‌های لازم برای توسعه فولاد در استان وجود دارد.

وی از برگزاری جلسات کارشناسی برای جذب سرمایه‌گذاری چینی در استان خبر داد و یادآور شد: این سرمایه‌گذار در دو زمینه در استان سرمایه‌گذاری می‌کند.

فلاح با اشاره به راه‌اندازی خط کنسانتره از سوی این شرکت در استان تصریح کرد: تا خرداد ماه سال آینده واحد 600 هزار تنی کنسانتره در استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه این واحد در شش فاز اجرایی می‌شود، افزود: فاز نخست آن در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

فلاح با اشاره به اخذ طرح توجیهی این طرح تصریح کرد: مجوزهای لازم برای راه‌اندازی این واحد در استان اخذ شده است.

وی از سرمایه‌گذاری 120 میلیون دلاری این شرکت در منطقه قیطول خبر داد و یادآور شد: در زمینه ذوب نیز این شرکت در منطقه ایجرود فعالیت‌های خود را پیگیری می‌کند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان زنجان گفت: با اتصال حلقه‌ها میزان سرمایه‌گذاری‌های این شرکت، استان زنجان به استان‌های مطرح کشور در زمینه فولاد ملحق می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد سرمایه‌گذاری استان خاطرنشان کرد: مشکلی برای سرمایه‌گذاری این شرکت در استان وجود ندارد.

فلاح فعالیت‌های انجام شده از سوی این شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در استان زنجان نیز برنامه‌ریزی‌های لازم برای جذب سرمایه‌گذاران فراهم می‌شود.

وی بر ضرورت توجه به میزان سرمایه‌گذاری‌های در زمینه‌های مختلف در استان تاکید کرد و گفت: استان از آمادگی کامل برای جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف برخوردار است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول