اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در لرستان:

دشمنان درصدد توطئه‌چینی علیه نظام هستند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: طراحی و به راه‌ انداختن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از مصادیق بارز توطئه‌چینی و دسیسه‌های دشمن است.

دشمنان درصدد توطئه‌چینی علیه نظام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی عصر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان لرستان با تاکید بر جایگاه شورای فرهنگی عمومی در زمینه شناسایی و بررسی جریان‌های فرهنگی گفت: شورای فرهنگی عمومی، نقش و جایگاه مهمی در رصد و کنترل فعالیت‌ها و برنامه‌های فرهنگی به عنوان دیده بان عرصه فرهنگی کشور دارد.

وی با بیان اینکه طراحی و به راه انداختن جنگ نرم و تهاجم فرهنگی از مصادیق بارز توطئه‌چینی و دسیسه‌های دشمن است، افزود: دشمن سعی دارد، از این طریق فرهنگ و هویت حاکم بر جامعه را دچار انحطاط و انحراف کند.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: دشمنان انقلاب با توجه به ناتوانی سیاسی و نظامی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی، برنامه‌ریزی و تلاش گسترده‌ای را برای ضربه زدن به نظام در عرصه فرهنگی آغاز کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: استکبار جهانی سعی دارد، با برنامه‌ریزی و طراحی توطئه‌های مختلف در حوزه‌های اقتصادی و فرهنگی شکست خود در مقابله با انقلاب اسلامی در دیگر بخش‌ها را جبران کند.

حجت‌الاسلام میرعمادی یادآور شد: گسترش تفکر بی‌دینی، رواج فرهنگ منحط غرب و بی‌هویت کردن جوانان از جمله اهداف محوری دشمن در عرصه جنگ فرهنگی است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: زمینه‌سازی برای ایجاد انحراف در سنت‌های فرهنگی و مذهبی کشور و القای برخی انحرافات فکری و فرهنگی به مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان از جمله ترفندهای تحقق اهداف و برنامه‌های شوم دشمنان انقلاب و اسلام است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در حوزه فرهنگ گفت: باید با تقویت بنیه علمی، فکری و فرهنگی افراد، در راستای تحقق منویات و مطالبات رهبر معظم انقلاب در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگ و اجتماع تلاش کنیم.

حجت‌الاسلام میرعمادی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی کشور باید رنگ و بوی ولایت به خود بگیرد، افزود: توجه به فرهنگ غنی اسلامی و گفتمان ارزشمند ولایی از جمله ظرفیت‌ها و قابلیت‌های بالای جامعه اسلامی در مسیر مقابله با توطئه‌های فرهنگی دشمن است.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: تلاش برای حاکمیت گفتمان ولایی در برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و ایجاد پیوندی ناگسستنی در عرصه فعالیت‌های فرهنگ دینی و مذهبی با بهره‌مندی از سنت‌های حسنه و ارزشمند بومی و محلی از دیگر ابزارهای کارآمد برای نابودی دسیسه‌های دشمن است.

حجت‌الاسلام میرعمادی گفت: استفاده از آموزه‌ها و دیدگاه‌های ارزشمند قرآن کریم در حوزه‌های مختلف فرهنگی و انجام فعالیت‌های مسجدمحور در بخش فرهنگ، سنگری مستحکم در برابر تهاجمات فرهنگی دشمن است.

انتهای پیام/2304/ق30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول